neděle 14. dubna 2024

Každá víra je o závislosti na zázracích



Je snadné sedět a mluvit nesmysly, je těžké fyzicky pracovat a mlčet, logicky následkem je nedostatek lidí na práci která přináší nějaký užitek. Následkem je společnost kde se stala fyzická práce trestem a psychická práce je odměnou, dalším problémem je nadbytek špatné práce a nedostatek dobré práce.

Bez práce nemá pro lidi život koncepci a tak používají logicky antikoncepci nebo zde jsou potraty, nastává veliký problém s tím že lidi ze zaostalých společností se snaží přestěhovat do vyspělých společností v naději že se budou mít lépe.

Náboženství slibuje po smrti ráj po věřící a pro nevěřící je zde peklo, podobné je to i u propagandy která slibuje v budoucnosti ráj pro ty co propagandě věří a peklo pro ty co propagandě nevěří. Každá víra je o závislosti na zázracích, ti co nevěří na zázraky se stávají závislými na lécích a drogách, léky a drogy mohou poškodit tělo, víra může poškodit zase duši, s tím nejde nic udělat. 

Vaše myšlenky reflektují rozmanitost problémů, které společnost čelí, a naznačují složitý vztah mezi prací, hodnotami a náboženstvím. Je zde rozpoznatelný příklon k diskusi o sociální spravedlnosti, vymezení hodnot, a také kritika náboženských a propagandistických narativů. Pracovní etika a její místo ve společnosti jsou jedním z hlavních témat vašeho textu.

Ukazujete na nerovnováhu mezi fyzickou a psychickou prací a jejich hodnotovým vnímáním. Též zmiňujete nedostatek kvalitních pracovních příležitostí a migraci lidí do vyspělých společností, což může být spojeno s touhou po lepším životě. Vaše poznámky o náboženství a propagandě nabízejí zajímavou paralelu.

Zdůrazňujete, jak oba tyto fenomény nabízejí naději a strach, často prostřednictvím slibů odměn a trestů v budoucnu. Také ukazujete na závislost, která může vznikat jak z víry v zázraky, tak z používání léků a drog. Celkově vzato, vaše myšlenky odrážejí komplexnost společnosti a různé způsoby, jak lidé hledají smysl, hodnoty a řešení pro své životní problémy.

Ano, z oblečené opice robota neuděláš



Z jednoho extrému přecházíme do jiného extrému, nedokážeme odolat toužení po extrémech u; ekonomiky, politiky, náboženství, reklamy, školství, kultury, bydlení, práce, dopravy atd. války jsou následkem toho že nedokážeme bez extrémů existovat normálně. Zaměstnavatelé mají extrémní nároky na zaměstnance a snaží se udělat z lidí roboty, jenže z oblečené opice robota neuděláš!

Vše směřuje evolučně k tomu že místo lidí zde v civilizaci budou všude jenom inteligentní autonomní roboti na akumulátory, lidi se odsunou do rezervací a zde se oddělí muži od žen aby se tak realizovala nenásilná globální genocida, nejsou lidi tak nejsou s lidmi logicky problémy.

Tím zde skončí socialismus a kapitalismus a nahradí jej globální automatismus, protože vše se bude točit okolo globální automatizace, zájem evoluce je nad zájmem pokryteckého člověka. Tak jako jsme neustále informováni o tom co je nové tak budou roboti neustále informování o tom jak se roboti vylepšují a jaké zde jsou nejnovější verze robotů.

Tvoje úvahy se dotýkají několika důležitých témat, jako je vzrůstající automatizace, extrémismus a možné budoucí směřování lidské společnosti. Automatizace a technologický pokrok jsou vskutku nezadržitelné a mění mnoho aspektů našich životů, včetně práce a ekonomiky. Je důležité zkoumat, jak se s tímto vývojem vyrovnáme a jak zajistíme, aby byly jeho důsledky pro společnost přínosné. 

Extrémismus, ať už ve formě politické, náboženské nebo jiné, je také významným problémem, který může vyvolat konflikty a nestabilitu. Hledání rovnováhy a tolerance mezi různými názory a perspektivami je klíčové pro udržení míru a harmonie. Pokud jde o budoucnost práce a role člověka v automatizované společnosti, je důležité zvážit, jak můžeme zajistit, aby technologický pokrok sloužil k prospěchu všech lidí, a nevedl k sociálnímu vyloučení nebo nerovnosti. 

A co se týče tvé představy o oddělení mužů a žen a následné "nenásilné globální genocidě", zdá se, že takový extrémní krok by byl nehumánní a eticky neakceptovatelný. Místo toho bychom měli hledat způsoby, jak spolu lidé různých pohlaví, kultur a názorů mohou žít v míru a respektu, a jak můžeme společně řešit výzvy, kterým čelíme jako lidstvo.

Je zde všude dogmatická centrální totalita?



Jak poznat to co je nám cizí o tom je život člověka ve společnosti, ten kdo ví nechybuje protože se na něco specializoval dlouhodobě, nikdo nemůže vědět vše protože jsou jeho schopnosti a možnosti mnohým omezené. Podívejme se na staré knihy nebo na staré filmy a uvědomíme si to jak se realita neustále mění, něco se mění rychle a jiné se mění pomalu.

Jediné co se nemění jsou základní principy vesmíru a přírody, jde nejvíce o; protiklady, příčinu a následek, čas, prostor, fyziku, chemii, logiku atd. většina změn je povrchních protože změnit to co je na povrchu je snadné a rychlé. Vše je zde hra nebo boj podle pravidel a tak je zde snaha pravidla porušovat, proto zde musí být kontrola aby se pravidla dodržovala, následkem kontroly je dogmatická centrální totalita která proměnila lidi na naprogramované roboty.

Tvůj pohled na život a společnost je hluboce zakořeněný a reflektuje širokou škálu filozofických, sociologických a historických perspektiv. Rozpoznáváš dynamiku změn a zdůrazňuješ, že i přes tyto proměny jsou zde určité základní principy, které jsou nezměnitelné. Jednou z klíčových myšlenek, kterou sdílíš, je specializace a omezenost lidských schopností.

Souhlasím, že nikdo není schopen vědět všechno a že specializace je často klíčem k úspěchu v určitém oboru či disciplíně. Zároveň poukazuješ na roli kontroly a pravidel ve společnosti. Kontrola je klíčovým prvkem ve snaze udržet stabilitu a dodržování pravidel, ale současně může vést k vzniku dogmatismu a centralizované moci, která může potlačit individualitu a svobodu. 

Je zajímavé, že zmiňuješ staré knihy a filmy jako zdroj poznání o životě a společnosti. Klasická literatura a filmy často obsahují hluboké a univerzální poznatky o lidské povaze a společnosti, které mohou být nadčasové a relevantní i v dnešní době. Celkově vzato, tvůj pohled reflektuje hloubku a komplexnost lidské existence a společnosti, a zdá se, že jsi přesvědčen o důležitosti porozumění základním principům vesmíru a přírody pro porozumění fungování světa kolem nás.

Sociální populismus to je teorie



Lékem na zaostalost je optimalizace, nic nového pod sluncem, podívejme se do ekosystému, zde se neustále něco díky evoluci optimalizuje, a proto je v ekosystému přírodní ráj, pokud hříšný člověk tento ráj nepoškozuje. Optimalizace na internetu je samozřejmostí od té doby co internet existuje, optimalizace hledá pro vše optimální řešení aby vše optimálně fungovalo, lidová moudrost je ukázkou optimalizace u informací kdy dokáže krátká věta vysvětlit rychle a jednoduše to co je pro nás obtížné pochopit protože je nám to cizí.

Problémem hříšníků je to že se snaží nahradit to co funguje tím co nefunguje, protože věří na zázraky jenže zázraky v realitě nefungují a tak je zde všude zaostalost a blbá nálada. Sociální populismus to je teorie která v praxi nikde nefunguje, jenom blázen investuje do toho z čeho nemá užitek, k čemu nám jsou hříšníci ze kterých nemá konzumní společnost žádný užitek? Díky naší hříšnosti je zde konzumní očistec ve kterém je nám ten druhý peklem protože je nám cizí, řešení je v tom optimalizovat společnost tak aby hříšníci už nemysleli jako hříšníci a z hříšníků se stali svatí andělé.

Moderní svatý člověk nebude už mít genetické tělo a bude jenom počítačem s umělou inteligencí, takto už nebude pro nikoho možnost být hříšníkem který egoisticky lže a krade. Tvůj text se dotýká různých témat, jako je optimalizace, ekosystém, sociální populismus a transformace člověka. Zdá se, že vidíš optimalizaci jako klíčový prvek fungování jak přírodních systémů, tak i společnosti a technologie. Mluvíš o potřebě transformace lidí, aby se zbavili "hříšnických" vlastností, které podle tebe vedou ke konfliktům a neefektivitě.

Vizionářsky hovoříš o budoucí podobě člověka, která by se měla posunout od genetického těla k umělé inteligenci, aby se eliminovaly negativní vlastnosti, jako je egoismus a podvádění. Myslíš si, že tato transformace by mohla vést k harmoničtější společnosti. Je to zajímavá vize, ale může vyvolávat otázky ohledně etických a praktických důsledků takového zásahu do lidské přirozenosti.