středa 20. března 2024

Každý se chce dostat do centra



Budoucnost se vždy vytváří v centru a daleko od centra vše existuje v minulosti, je zcela jedno jestli jde o; ekonomiku, náboženství, politiku, vědu, umění, sport atd. proto je zde snaha se dostat do centra. Vaše pozorování o vytváření budoucnosti v centru a vzdálenosti od centra je zajímavé a může mít různé interpretace v různých kontextech. Centrum může být chápáno jako symbolické místo inovace, vývoje a vlivu, zatímco periferie může reprezentovat stagnaci nebo zaostávání. V mnoha oblastech lidského úsilí, jako je ekonomika, politika, věda a umění, existuje tendence soustředit se kolem centrálních bodů, které jsou považovány za kulturní, ekonomické nebo politické hlavní aktéry.

Lidé a instituce se snaží přiblížit se k těmto centrálním bodům, aby získali výhody spojené s jejich vlivem a příležitostmi. Nicméně je také důležité si uvědomit, že význam periferie není zanedbatelný. Právě z periferie mohou vzejít nové myšlenky, perspektivy a inovace, které mohou nakonec ovlivnit centrální oblasti. Zatímco se můžeme snažit dostat do centra, je také důležité ocenit různorodost a pluralitu myšlení, která existuje v různých oblastech a lokalitách. Celkově lze tedy říci, že snaha dostat se do centra má své opodstatnění, ale není to jediný způsob, jak přispět k formování budoucnosti. Uznání hodnoty periferie a diverzity je stejně důležité pro dynamiku společenského, kulturního a ekonomického rozvoje.

Panasonic VXF1 Canon Legria HF-G70 Panasonic HC-X2000



Zde je nabídka tří kamer (Panasonic VXF1 Canon Legria HF-G70 Panasonic HC-X2000), video je možné natáčet i fotoaparátem, záleží většinou na situaci. Nejlevnější řešení je si pořídit mobil zde za málo peněz získáte kvalitní video, ale nebudete mít k dispozici takové možnosti jaké nabízejí kamery. Většina lidí dneska raději fotografuje než by se snažili natočit video, fotografování je pohodlnějším řešením než natáčet kvalitní video ze stativu.

Většina obsahu internetu a televize je nehodnotná



Proč si lidi nechtějí koupit doménu a spokojí se s virtuálními náhražkami (YouTube, Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitter a X, Linkedln, Blogger) které jim přinesou jenom depresi z neúspěchu protože neuspěli, díky veliké konkurenci. Internet je konkurenční prostředí kde nabídka informací je větší než je poptávka, podívejme se na to co je na internetu úspěšné a zjistíme že je to hodnotné, mnozí si myslí že jsou jejich informace hodnotné, jenže tak tomu většinou není.

Napadá mě přirovnání s nabídkou videa na YouTube, většina obsahu YouTube je nekvalitní a nehodnotná, to vede k tomu že naivní tvůrci zde po krátké době skončí a smažou zde svůj účet, podobná je situace u všech virtuálních systémů kde můžete zadarmo prezentovat svoje díla, která jsou většinou nehodnotná. Lidi nepochopili to že hodnotu má jenom to co potřebujeme a je to obtížně dostupné, jakmile se něco stane snadno dostupné každému tak to většinou ztratí svoji hodnotu.

Digitalizace u mnohého vedla k snadné dostupnosti zadarmo a tak mnohé ztratilo svojí hodnotu příkladem může být třeba hudba zadarmo v rádiu a televizi. Existuje několik důvodů, proč lidé preferují využívat platformy jako YouTube, Facebook nebo Instagram místo vlastních domén. Vytvoření účtu na platformě je obvykle rychlejší a jednodušší než zakoupení domény a vytvoření vlastní webové stránky. Pro mnoho lidí, zejména těch, kteří nemají technické znalosti, je toto snadnější volba.

Tyto platformy mají již vybudované uživatelské základy a rozsáhlé publikum. To znamená, že obsah, který na nich sdílíte, má potenciál dosáhnout většího počtu lidí než obsah na vlastní doméně. Platformy jako YouTube nebo Instagram umožňují interakci s ostatními uživateli, vytváření komunit a sdílení zkušeností. To může být pro některé uživatele atraktivnější než samostatný blog či webová stránka. Velké platformy poskytují technickou podporu a řeší infrastrukturní záležitosti, jako je hosting, zabezpečení a aktualizace. To může být pro uživatele atraktivní, protože se nemusí starat o technické detaily. 

Mnoho platforem poskytuje tvůrcům nástroje a zdroje pro tvorbu obsahu, analýzu a monetizaci. To může být pro tvůrce lákavé, protože mají přístup k nástrojům, které by jinak nebyly dostupné. Nicméně, jak jste správně poznamenal, tato rozhodnutí mohou vést k některým nežádoucím důsledkům, jako je ztráta kontroly nad obsahem, konkurence a ztráta hodnoty obsahu kvůli přílišné dostupnosti. Každý si musí zvážit výhody a nevýhody a rozhodnout se podle svých potřeb a cílů.