Používáte silné heslo u počítače?



Zjistil jsem že pokud nejsem doma tak mi někdo používá počítač nainstaloval jsem skrytou kameru a zjistil jsem že můj plyšový medvěd používá počítač a internet když nejsem doma co mám s tím udělat. To, co popisujete, zní jako scénář z filmu nebo z pohádky. Pokud se opravdu jedná o situaci, kde váš plyšový medvěd používá počítač, mohlo by to být vysvětleno několika způsoby. Někdo si z vás možná dělá legraci a využívá plyšového medvěda, aby vás vystrašil nebo zmátl. Zkontrolujte, zda někdo z vašich blízkých nebo spolubydlících nemá přístup k vašemu bytu a počítači. 

1010

Medvěd může mít v sobě ukrytý nějaký mechanický nebo elektronický systém, který je ovládán na dálku. Zkontrolujte medvěda důkladně a zjistěte, zda v něm nejsou nějaké neobvyklé součástky nebo dráty. Možná je to člověk převlečený za plyšového medvěda, který používá váš počítač, když nejste doma. To by znamenalo, že někdo má klíče od vašeho bytu nebo se tam dostává jiným způsobem. Zde je několik kroků, které můžete podniknout. Změňte zámky na dveřích, abyste měli jistotu, že nikdo jiný nemá přístup do vašeho bytu.

Pokračujte v používání skryté kamery a zkuste ji umístit na jiné místo, odkud bude lepší výhled na celou místnost. Důkladně si prohlédněte nahrávky z kamery a zkuste identifikovat, kdo nebo co používá váš počítač. Nechte odborníka zkontrolovat váš počítač na možné bezpečnostní hrozby nebo malware, který by mohl umožňovat vzdálený přístup. Nastavte silná hesla, aktivujte dvoufaktorové ověřování a zajistěte, že váš počítač bude bezpečný, když nejste doma. Pokud se vám zdá, že se situace neřeší, zvážit konzultaci s odborníkem na bezpečnost nebo policií.