Všechny problémy za vás vyřeší inteligentní autonomní roboti



Když roboti vzali práci dělníkům u pásu mlčel jsem, když roboti vzali práci úředníkům mlčel jsem, když jsem přišel o svojí práci ředitele křičel jsem, ale nikdo mě už v továrně neslyšel. Problém s tím že není práce za mzdu není nový v minulosti zde byli otroci, co za práci nedostávali mzdu a špatně se s otroky zacházelo. Vše je zde evoluční experiment, a tak je jistá jenom smrt a daně. Mnozí se snaží problémy řešit zbabělým útěkem, jenže tak to nefunguje!

Je třeba lidi digitalizovat tak že už nebudou mít genetická těla a tím nebudou potřebovat peníze a mnohé jiné. Moderní digitální člověk to bude jenom HDD který bude poskytovat databáze robotům rychle bezdrátově napojeným na globální umělou inteligenci. Mnozí namítnou že nechtějí být HDD, protože tak nebudou mít už svoje ego. Vaše ego to je jenom strach z problémů, tam kde není strach tam není ani ego!