Prohledat tento blog

pondělí 28. září 2020

Pravé jméno boží je čas



Na počátku nebyl čas, a tak zde nic nebylo, v okamžiku kdy vzniknul čas tak vzniknul; vesmír, život, člověk, atd. jaký má potom smysl věřit na zázraky a na svaté knihy, všechny svaté ideologie jsou ubohé a nemají žádnou hodnotu stejné je to i s politikou a reklamou. Čas je doba od začátku do konce, neustále zde něco začíná a končí, všechny boží vlastnosti jakými je; dokonalost, nesmrtelnost, genialita, moudrost, všudypřítomnost, všemocnost, atd. to má jenom čas, logicky tak nikdo nemůže čas zastupovat nebo tvrdit to že s časem hovořil, bůh jako osoba to je pohádka pro malé děti, čas nejde nějak zpodobnit, abychom se této podobě mohli klanět.

Je třeba si říci, co bylo, to bylo, dělali jsme chyby a poučíme se tak že zde už nebude; náboženství, politika, reklama, atd. všemu zde budou vládnout jenom programy a stroje, lidi se odsunou do rezervací a zde si budou lidi rovní, a tak už nebudou lhát a krást. Člověk to byla jenom evoluční testovací verze a autonomní inteligentní GVKB robot na akumulátory to bude na věčné časy finální verze zaměstnance a funkcionáře. Současnost je o tom, že si zde oblečené opice hrají na; krále, prezidenta, ministra, poslance, senátora, diplomata, profesora, celebritu, milionáře, soudce, ředitele, atd. z dálky vše vypadá jinak než z blízka, nejsou zde oblečené opice tak zde nejsou problémy s oblečenými opicemi.

Digitální guru GVKB



Na počátku všeho byli počítače založené na jednoduchém systému, kterým byli papírové děrné štítky, potom přišli magnetofonové pásky, a magnetofonové disky a později diskety a harddisky, veliká změna nastala s vynálezem integrovaného obvodu a digitalizace, počítače se rychle zlevňovali a zmenšovali, najednou zde byl v roce 2000 cenově dostupný notebook, který mohl konečně nahradit veliký kancelářský počítač. Subjektivně považuji rok 2000 za evolučně přelomový u; počítačů, internetu, televize, rádia, fotoaparátů, operačních systémů, mobilních telefonů, atd. Navíc se to i dobře počítá, stará počítačová doba je mrtvá, ať žije nová počítačová doba, ve které se stávají počítače a mobilní telefony běžnou součástí naší kultury.

Je právě 28.9. 2020 a máme za sebou 20 let digitalizace, která potřebuje GVKB digitálního guru který nezkušeným konzumentům ukáže cestu do GVKB digitálního ráje, kde se vše točí okolo operačních a redakčních systémů; Windows, FreeBSD, macOS, Debian, Android, WordPress, Drupal, atd. díky těmto digitálním systémům může každý dospělý civilizovaný člověk snadno a rychle vystoupit do digitálního světa, a tím mnohé získá ale i mnohé ztratí. Co bylo to už nezměníme, o tom co bude nic nevíme, v současnosti problémy řešíme. Ano, digitální svět nám přináší mnoho problémů, které se jistě časem vyřeší, ale přijdou jistě bohužel zase nové problémy s optimalizací a digitalizací.

Já jsem hodnotný originál a tak mě kopírujte



Ano, jsi ubohým otrokem toho co nejvíce používáš. Vše se točí okolo závislostí na tom co nejvíce používáme, následkem jsou problémy na které většinou není řešení, vše začíná v okamžiku kdy se něco kopíruje, pokud je originál ubohý tak je i kopie ubohá, nekopírujeme jenom na klasické Xerox kopírce v kanceláři, kopírujeme i to co spatřujeme a slyšíme, kopírujeme se i geneticky a psychicky, něco se kopíruje málo a jiné se kopíruje hodně, jde o to abychom nekopírovali to co je ubohé.

Já jsem hodnotný originál a tak mě kopírujte, o tom je naše konzumní kultura kdy kopírujeme celebrity co jsou populární, z dálky ale může ubožák vypadat jako hodnotný originál, vše je o reklamě která nás od narození do smrti klame, není zde žádný božský Stvořitel který by z ničeho vše stvořil, to je jenom mytologická pohádka pro malé děti. Buddha, Konfucius, Zarathuštra, Mojžíš, Ježíš Kristus, atd. to jsou jenom mytologie, které používá reklama k tomu, aby z nás udělala naivní hlupáky, prověřujete než začnete něčemu důvěřovat, porovnávejte vše s objektivními pravidly, která se za milion let nezměnila a nezmění se ani za milion let.

Dejte si veliký pozor na subjektivní nová pravidla, která stvořila reklama spojená s; politikou, obchodem, náboženstvím, módou, filosofií, uměním, školstvím, internetem, atd. vše je hra o hodnoty, ve které se snažíme oklamat konzumenty a konkurenty, dobrota je přeci žebrota. Proč nám vadí některé informace natolik, že jsme je zakázali zveřejňovat a trestáme ty, co se je snaží zveřejňovat. Ti co jsou nahoře, znají pravdu a nechtějí aby ti co jsou dole znali pravdu, protože potom by nemohli už na těch co jsou dole, tak snadno parazitovat, nadbytek je zde možný díky nedostatku, nemoc a bohatství nikdo dlouho neutají.