sobota 24. října 2020

Pohádky učí děti věřit na zázraky



S inteligencí přichází víra v zázraky, naprogramovaný stroj nevěří na zázraky a pokud má problém tak se rozbije nebo zastaví. Víra v zázraky to je optimismus, logicky pesimismus je spojen s tím že nevěříme na zázraky. Pohádky učí děti věřit na zázraky aby díky optimismu mohli snadněji ve svém životě překonat svoje problémy, v dospělosti nás učí víře v zázraky; zaměstnání, kultura, civilizace, náboženství, škola, politika, reklama, móda atd., situace určuje v jaké zázraky věříme a tak se od sebe lišíme v tom v jaké zázraky věříme. V minulosti lidi věřili na to že existuje Stvořitel který vše zde z ničeho stvořil za šest dní, to je ale jenom mytologická pohádka, ve skutečnosti vše bylo stvořeno ohraničenými protiklady mezi kterými je napětí a tato energie zde se vším evolučně pohybuje.

Protikladem je; čas a prostor, subjekt a objekt, pravda a lež, samec a samice, dobro a zlo, úspěch a neúspěch, bohatství a bída atd. život je hra podle pravidel která určuje organizace nebo situace, vše je zde evolučně nastaveno tak aby to sloužilo k nějakému účelu, díky složitosti a evoluci dochází k chybám v nás a okolo nás, moderní vírou je víra v to že se chyby opraví a už nebudeme mít s chybami problémy. Lidi dělají chyby a snaží se o to aby je někdo za jejich chyby nepotrestal, nikdo z lidí není natolik dokonalý aby nechyboval, proto lidi dělají vše pro to aby je nikdo nemohl za jejich chyby potrestat. Kdo nic nedělá, ten nic nezkazí a tak je povýšen, nejlepší je se dobře utajit, a tak nemít problémy s tím, že nás někdo bude trestat za naše chyby.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vadné komentáře eliminuje umělá inteligence