pátek 27. ledna 2017

Ano, vše co si navaříme to si budeme muset i sníst

Proč se nechceme smířit s tím, že po smrti už nic není, a tak je zde víra v to, že se stane zázrak a po smrti těla, duše dále žije v novém těle, nebo je v ráji či očistci. Dosud zde není žádný důkaz, že by po smrti mohlo něco existovat. Jaký potom by měl život smysl, když smrt zničí vše, co jsme zde milovali a shromažďovali. Zvířata neřeší co bude po smrti, zvířata řeší jenom tento den, nezajímá je co bylo a co bude, proč lidi zajímá co bude a co bylo? Problémem lidského myšlení je teorie, vytváříme si teorie a potom si je v praxi ověřujeme, potřebujeme mít na vše odpověď, abychom nechybovali a byli zde úspěšní. Z lidí se takto stávají věční studenti, co hromadí teorie, a když se ocitnou v složité praxi tak selhávají.

Tento svět není stroj, ale je to živý systém, který se neustále mění, proto naše teorie neustále selhávají, a tak z toho máme deprese. Každý člověk je originál, a žije v originální situaci, život to je evoluční experiment, nejvíce jsme šťastní když můžeme experimentovat, protože tehdy se z nás stávají stvořitelé hodnot. Podívejme se na to co je zde úspěšné a zjistíme že za úspěchem je experimentování, zakažme lidem experimentovat a následkem bude zaostalost a bída. Pokud budeme lidem lhát o tom, že po smrti něco existuje, měli bychom i domyslet, jaké to bude mít následky, vše co si navaříme to si budeme muset i sníst, pokud ti co rozhodují o nás bez nás, nám navařili problémy, ze kterých je nám špatně ekonomicky a sociálně, tak je logické že po těchto lidech házíme vajíčka.

Pokud je stádo slepé, tak potřebuje někoho, kdo není slepý, aby on toto stádo vedl, jak poznat to, jestli je někdo slepý, anebo není slepý? Z díla poznáme to jestli někdo není slepý, slova mohou klamat ale dílo klamat nemůže, ten kdo není slepý vytvoří takové dílo které lidem slouží dlouho po jeho smrti. Já jsem vše a ty jsi nic. Tato meditace je mým dílem, v jednoduchosti je dokonalost, pokud je tvoje sebevědomí ubohé, tak i tvoje dílo je zde ubohé, a tak jsi i slepý, tento svět byl a bude o tom, že dobrota k cizím lidem je jenom žebrota, buď dobrý jenom k lidem, co ti nejsou cizí. Kdo se mnou nebojuje ten bojuje proti mně, nelze se vyhýbat boji, každý si musí vybrat jestli bude bojovat se mnou nebo proti mně.

Příčinou konfliktu je vzdálenost k druhému člověku

Jsou lidi, co vás dobře naladí a lidi co vás zase rozladí, jednoduše lze lidi rozdělit na dobré a zlé, jenže toto jednoduché rozdělení není moc přesné. Náš život to jsou nejvíce vztahy a vztahy nás mohou formovat a vytvoří nám nakonec nějaký pevný charakter, který se stane domem, ve kterém bydlí naše inteligence.

Je zajímavé, že v jedné domácnosti může vedle sebe žít kočka a pes, aniž by byl mezi nimi konflikt, z toho je jasně patrné, že příčnou konfliktu není to, že je ten druhý jiný, ale že příčinou konfliktu je vzdálenost k druhému člověku, z cizího krev neteče.

Jestliže nejhorší je srážka s cizím člověkem, tak logicky nejlepší je srážka s blízkým člověkem, všimněme si toho, že zlý člověk není zlý k lidem, co jsou mu blízcí, ale je k nim hodný. Pro cizí lidi máme mnoho slov, která se jim nelíbí, protože snižují jejich autoritu, když nemůžeme po cizích lidech házet kameny, tak po nich házíme sprostá slova.

Z toho tedy plyne, nechoďte s depresí za psychiatrem nebo koučem, ale jděte s ní za blízkým člověkem, který vám odpustí vaše chyby, a dá vám dobrou náladu. Někdo řekne, že ale nemá nikoho, kdo je mu blízký, v tom případě si kupte plyšového medvěda, žijeme ve světě levných náhražek, a když zde není živý kamarád, musíme se spokojit s plyšovým medvědem.

Všechny strategie mají svaté priority

Vše je o nastavení systému, je se to nastaví tak to i funguje, ten kdo něco řídí, musí nastavovat hodnoty podle situace, pokud něco chybně nastaví, tak následkem jsou problémy. Je snadné řídit to co je jednoduché, a je obtížné řídit to co je složité, války jsou spojené se strategiemi, pomocí kterých se řídí armády, strategie řízení zjednodušuje a ulehčuje, ve složitých situacích ale stejně musíme používat inteligenci.

Všechny civilizace a kultury byli založené na tom, že zde byli svaté strategie u; ekonomiky, rodiny, obchodu, podnikání, náboženství, politiky, umění, školství, zdravotnictví, dopravy, zemědělství, stavebnictví, atd. problém nastával se změnou staré strategie, za novou strategii, protože veliké systémové změny, znamenají i veliké problémy.

Všechny strategie mají svaté priority, kolem kterých se strategie točí, základní prioritou je úspěšnost strategie, to co je konkurenčně neúspěšné to evolučně zaniká. Obrazně je strategie mapa, která nám umožňuje nalézt to, co hledáme.

Naše existence je založena na tom, že najdeme to, co hledáme, pokud nenajdeme to, co hledáme je strategie chybná, a tak se musí opravit nebo nahradit novou strategií. Vše zde je dočasně, a tak i každá strategie je zde dočasně, nedejte se oklamat módními frázemi, které se snaží z vás udělat pomocí dezinformací naivní hlupáky, co amatérsky chybují.

Z dálky vše vypadá jinak než z blízka, podívejme se na diktátory, co lidem slibovali ekonomické a sociální zázraky, jenže místo zázraků zde byl konzumní očistec, ve kterém bezcharakterní sobecký diktátor, s pracujícími lidmi zacházel jako s otroky. Podívejme se na fanatismus, kdy někdo má v hlavě představu, že musí zemřít v boji hrdinskou smrtí, protože si to přeje; Bůh, národ, město, ekonomika, politika, organizace, podnik, rodina, sekta, atd.

Ve skutečnosti je ten člověk jenom loutkou, kterou ovládají sobečtí paraziti. Paraziti mohou donutit hostitele k tomu, aby on spáchal sebevraždu, protože to jim přinese nějakou výhodu, ptejme se co je za tím a zkoumejme do hloubky svět, ve kterém žijeme, a zjistíme, že v centru systému jsou v konzumním ráji sobečtí parazité, a díky nim musí lidi žít v konzumním očistci.