neděle 4. června 2017

Otestovat a roztřídit, o tom je život

Máte složité otázky, na které vám nikdo neodpoví? Neřešte to, co nejde vyřešit. Naučte se splynutí s konzumním stádem, tento konzumní svět je o přizpůsobení se konzumnímu stádu, věřte tomu, že časem se jistě vše vyřeší, a pokud se to nevyřeší, tak vy už stejně budete mít jiné problémy a starosti. 

Základem spokojeného života je odpočinek, podívejte se na psy, jak jsou díky neustálému odpočívání spokojení. Jsou zaměstnavatelé, co si myslí, že jejich zaměstnanci nesmí odpočívat, a že musí pracovat pořád jako roboti za malé mzdy, neřešte to, a odejděte tam, kde budete moci odpočívat za velikou mzdu, a nikomu to nebude vadit. 

Tento svět není ideální, protože je zde vše v pohybu, největším zdrojem všech problémů je dobrota k tomu, co si dobrotu nezaslouží. Za každý dobrý skutek je zde spravedlivý trest, naučte se neustále říkat, nemám čas, pokud někdo drze bude chtít vysvětlit, proč nemáte čas tak se nebojte lhát, ostatní to dělají stejně, nikdo nemá čas na to, aby si ověřoval to, že mu lžete, že nemáte na něj čas. Vše je zde pokrytecké divadlo, víte o tom, že v naší republice 20% lidí musí svojí prací uživit 80% lidí. 

Logicky je zde fyzická práce posledním zoufalým pokusem, jak si zajistit zde dobrou existenci, měl jsem sen, ve kterém jsem fyzicky pracoval, a měl jsem s prací mnoho složitých problémů, když jsem se probudil, tak jsem nechápal, proč jsem měl tak hloupý sen? 

Nejspíše u toho snu šlo o vědecký experiment, pomocí kterého se testovalo, jak budu fungovat v situaci, na kterou nejsem systémově připraven. Otestovat a roztřídit podle hodnoty, o tom je tento konzumní svět, z lidí se stali jenom levné konzervy, na kterých je napsáno, jaký je jejich obsah a jak jsou použitelné. 

Fascinuje mě to, jak jednají programy a přístroje, uživatel si musí prostudovat složité návody a pokud udělá chybu má veliký problém, představte si, že by se muselo stejně jednat se zaměstnanci, nadřízený by dostal pro každého zaměstnance složitý návod a musel by se řídit jenom tímto návodem, jinak by měl veliký problém. Místo vyhazování zaměstnanců, by se vyhazovali nadřízení za to, že neumí zacházet se zaměstnanci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují