pondělí 5. června 2017

A co lidská práva, říká vám to něco?

Já nechci být digitalizován. Váš odpor je marný, víte o tom. Vím o tom, ale snad mohu vyjádřit svůj soukromý názor? To můžete, ale je to jako tvrdit, já chci být dokonalý. Snad by se nic tak hrozného nestalo, pokud by se na mě při digitalizaci omylem zapomnělo.

Samozřejmě že by se nic nestalo, jenže každý zde má svůj boj, ve kterém chce vyhrát, naším bojem je digitalizovat všechny lidi. To chápu, jste GVKB roboti, a jenom děláte to, na co jste naprogramovaní, já jsem pro vás jenom globální statistické číslo, s nulovou hodnotou.

Digitalizace je zde jenom pro vaše dobro, díky digitalizaci získáváte svobodu a nesmrtelnost. Znám propagační materiály o tom co je to GVKB digitalizace, dokonce jsem se i podílel na tvorbě těchto materiálů. Tak jistě víte, že není nijak možné digitalizaci uniknout, můžeme vám dát týden na psychickou přípravu, kdy tento týden strávíte v psychiatrické nemocnici. A co lidská práva, říká vám to něco?

To byl přeci evoluční experiment, který se nepovedl, copak lze přiznat výhodná práva tvorům, co se chovají jako parazité. Získal jsem zde veliké bohatství a najednou o něj přijdu díky nějaké GVKB digitalizaci to není spravedlivé. To chápeme, že je pro vás bohatství drogou, ale jednou zemřete, a tím o bohatství stejně přijdete.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, je zde moderování komentářů od administrátora