úterý 2. května 2017

Vynález který vezme práci 90% lidí

Tím vynálezem je umělá inteligence, jde o program který se bude učit ze svých chyb a svoje zkušenosti předá dalším programům, google a facebook takové programy už používá, jejich inteligence je sice malá, ale každý rok se zvětšuje. Někdy je slyšet že prý se vytvoří nová pracovní místa, to je jenom pohádka pro děti, já po poznávám u fotoaparátů, místo klasické Flexarety z mého mládí, mám Japonský drahý automat, (Panasonic Lumix FZ2000), který udělá vše za mě, a za špatné fotky, mohu už jenom já, protože jsem chybující starý fotograf. Nebude to trvat dlouho, a na záchodě umělá inteligence sklopí sedátko, když záchod otevře žena a když tam přijde muž tak sedátko zvedne, ale ony si stejně manželky najdou důvod, proč se hádat, třeba, ty jsi jedl zase česnek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, je zde moderování komentářů od administrátora