pondělí 1. května 2017

Moderní normální člověk

Všichni o mě vědí že jsem blázen, neměl jsem se vlastně narodit, otec si na dovolenou pod stanem nevzal prezervativy, a tak jsem se omylem narodil na Slovensku v roce 1953 v období svatých soudruhů, co byli blázni do nastolení komunismu. Potom jim to ekonomicky v roce 1989 zkrachovalo, a tak je zde feudalismus a vládnou nám papaláši závislí na státním korytu. Jsem už konečně v důchodu, a tak musím svým geniálním bláznovstvím nakazit ostatní, rozdáváme to čeho máme nadbytek, a nerozdáváme to čeho máme nedostatek!

Jedeme v tom všichni, i ty jsi geniální blázen, protože nikdo není normální, může být vůbec člověk normální? Geneticky modifikovaný, naklonovaný, s GVKB čipen na čele, to je normální člověk, protože GVKB výrobce u něj garantuje po deset let normalitu, a po deseti letech se tento moderní normální člověk, optimálně ekologicky eliminuje a nahradí jej novější GVKB model.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, je zde moderování komentářů od administrátora