úterý 9. května 2017

Ano, žijeme v sobecké společnosti

Kolik podezíravosti, klamů a lží se stále mezi lidmi vyskytuje. A kolik nenávisti která vede až k závisti. Bylo by pošetilé a nepravdivé psát, že je to problém dnešní doby, dnešní civilizace, a této chudé země. Není, je to problém odvěký a globální, ale myslím, že jsme se v tomto daleko neposunuli, vlastně téměř nikde. 

S lidmi a národy to není jednoduché, a přiznám se, že i já mnohokrát ztratil nervy, a nechybělo mnoho, a mohlo se i něco stát, ale udržel jsem se, a zůstalo jen u ostrých slov. A to je dobře. Proč se zde tolik lidí navzájem podezřívá? Proč se zde označují určití lidé za to, kým nejsou? Proč mě zde stále někdo zmiňuje, že jsem autorem něčeho, čeho nejsem? A můžete mi věřit, jestli je pro mě jedna vlastnost důležitá, tak je to pravdomluvnost. 

Možná že existují situace, kdy musí někdy člověk zatajit pravdu, aby třeba zachránil, nebo ještě více nepoškodil něco, nebo někoho, ale to jsou výjimečné události. Myslím, že žijeme v sobecké společnosti, vždyť tady se lidé jen soudí, obviňují z něčeho, co kolikrát ani neudělali. Uvědomují si někteří z vás, jak byste mohli tomu druhému v minulosti uškodit, kdybyste ho označovali za to, co není a co nedělá? A ještě jedna věc, já nechápu, proč někdo má stále někoho potřebu urážet za nepodstatné maličkosti? Proč? 

To se tady budeme poměřovat kdo je chytřejší a vzdělanější? Já si velkých lidí vážím stejně jako těch, kteří se v běžném životě chovají lidsky, i já se někdy chovám špatně, mám předsudky, nebo o daném problematice dost nevím, ale časem si to uvědomím. Nikdy není pozdě. Co si o tom myslíte vy? Podle některých parazitů asi budu naivní citlivka, ale už takový prostě geneticky jsem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, je zde moderování komentářů od administrátora