středa 8. března 2017

Není důležité, co máš na hlavě, ale co máš v hlavě

Proč staří idioti, rozhodují o nás bez nás? Moje soukromá GVKB meditace. Díky bohu, se smát idiotům mohu, tak to je, že ten druhý idiot je. Občas na internetu narazím na moje GVKB velmi staré myšlenky, moje myšlení se točí už velmi dlouho v kruhu, pořád okolo jednoho prioritního problému, a tím problémem jsou staří idioti, co zde mají velikou moc a veliké bohatství, lidově řečeno, ryba smrdí od hlavy
Moudrý se poučuje z chyb hlupáků, hlupáci se nepoučí ani z vlastních chyb, nedávno jsem si dělal statistiku o tom, kde jsou globálně dlouhodobě největší hlupáci, nejprve jsem si naivně povrchně myslel, že největší hlupáci, jsou všichni staří profesoři na vysoké škole. 
Jenže ukázalo se statisticky něco, s čím jsem vůbec nepočítal, největší hlupáci jsou profesionální fotografové, to mě rozum dlouho nebral, protože jsem si naivně myslel, že právě profesionální fotografové, jsou lidi, co jsou nejvíce moudří? Statistika jasně odhalila příčinu, a tou příčinou zde byla slepá víra v drahé fotografické vybavení, v mnohém se to podobá řidičům, kteří si myslí, že čím draží je osobní auto, tím lepší je i řidič, který to auto řídí. 
Ta tvoje fotka je amatérská, protože se pořídila amatérským fotoaparátem, tak uvažují profesionální fotografové, amatérským fotoaparátem, přeci nejde udělat profesionální fotografie. To je jako když řekneme o člověku, ten mě cizí člověk je ubožák, protože on je uboze oblečený, ten kdo je draho oblečený, ten je přeci zde celebritou. Opice s královskou korunou na hlavě, je pořád jenom hloupá opice, není důležité, co máš na hlavě, ale co máš v hlavě

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, je zde moderování komentářů od administrátora