neděle 19. března 2017

Ano, nejsem pánem ve svém domě

Nevěřím tomu, že jsem svobodný, to ani náhodou, jsem jenom ubohou loutkou, kterou mnohé sobecky ovládá, manipulátoři jsou ve mě i okolo mě, je to nekonečné množství sobeckých manipulátorů, dejme tomu mám chuť na čokoládu, to je omyl, paraziti ve mně mají chuť na čokoládu. Vlastně veškerá moje aktivita od okamžiku narození je řízená parazity ve mě a okolo mě, mám třeba dobrou náladu, protože si to tak přejí paraziti, co se mnou manipulují. 
Nejsem pánem ve svém domě, všemu zde kralují jenom paraziti, život je postaven na parazitismu, dobrota je zde jenom žebrota. Mám chuť mít pomocí sexu děti, zase omyl, paraziti se chtějí rozmnožit, a já jsem jenom jejich sluhou, stanu se prezidentem, zase omyl, paraziti mě využili k tomu, abych se o ně dobře jako prezident postaral. Nemohu žít bez parazitů ve mě protože bych bez nich okamžitě zemřel, to že se bojíme smrti, není náš strach, to se smrti bojí paraziti v nás.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují