neděle 26. února 2017

Ano, slepý a hluchý vůdce, je vaším častým problémem

Já se mám andělsky dobře, spal jsem v psychickém ráji velmi dlouho, a tak jsem velmi odpočinutý, každý se má tak, jak si to zde udělá, jde o to povznést se nad tento sobecký pekelný svět, a pozorovat jej z nadhledu, štěstí je v tom, být spokojen s tím co mám, nešťastný je ten, kdo je nespokojený s tím co má, toužení je soužení. Mnoho z vás touží sobecky po tom, být v mnohém nejlepšími, tím se sami odsoudili do role věčného psychického ubožáka, kterého závist v psychickém očistci spaluje, a tak jeho konzumní život, zde pro něj očistcem i je. 
Komu není od zkušeného anděla moudré rady, tomu zde není už ani pomoci, nezajímejte se o to, co je na povrchu, to je jenom obal, zajímejte se o to, co je skryto pod povrchem, jenom tak přestanete být pyšnými čerty, a stanou se z vás pokorní andělé. Pod povrchem je vše v pohybu, není zde pevný bod, na který se lze spolehnout, to co bylo včera nové, to bude zítra už staré, to co bylo včera správné, to bude zítra chybné.
Tento svět není stroj, který může sobecká elita naprogramovat k tomu, aby jí tento konzumní svět otrocky sloužil, tento svět je živý inteligentní systém, který každému zde určuje, co on zde smí a co nesmí. Vše co je zde živé, to je zde dočasně, trvale zde jsou jenom přirozené zákonitosti, které se nemění po miliony let, vše co je nepřirozené, to je dočasný evoluční experiment, slepý a hluchý vůdce je vaším častým problémem, hledejte si takové vůdce, co nejsou slepí a hluší. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, je zde moderování komentářů od administrátora