sobota 28. ledna 2017

Miloš Zeman bude znovu kandidovat na prezidenta

Miloš Zeman je nenahraditelný protože jenom on ví co je pro náš národ správné, pokud by jej nahradil někdo jiný, mohl by on zničit vše, co zde Miloš Zeman pracně vytvořil. Příkladem jsou mu papežové, co mají svojí svatou funkci doživotně, vadí snad někomu to, že jsou papežové velmi staří a tím i velmi nemocní? Dobrota je jenom žebrota, pokud bych nekandidoval tak by se na mě sesypali novináři a konkurenti, aby se mě mohli pomstít, úspěch se u nás neodpouští.

Jako prezident budu mít i mnohem lepší péči o moje zdraví, to co je zde hodnotné o to se i dobře pečuje. Podívejme se na ty, co by chtěli zde být místo mě prezidentem, jsou to politici třetí kategorie, a já jsem politikem první kategorie, svět se od pradávna rozděluje na kategorie, rovnost je zde jenom ve smrti.

Politika je o popularitě, ekonomika je o zisku, život je o štěstí, atd. vše je zde sluhou toho, na čem je to existenčně závislé, kdo nebojuje se mnou, ten bojuje proti mně, nikdo nemůže zbaběle utéci z boje, každý musí bojovat, a jde o to, za co, nebo za koho, budete bojovat, já bojuji za Český národ, aby zde bylo všem lidem lépe, a tak zde už nebyla blbá nálada způsobená tím, že lidem vládnou politici, co dělají jednu chybu za druhou, protože jsou političtí amatéři co si nevidí ani na špičku nosu.

Slepý nemůže vést slepé, já nejsem slepý k tomu co se zde děje, podívejme se do minulosti, na to jak byla zde centrální byrokratická vláda po mnoho století slepá k tomu, co se zde pracujícím děje, a tak lidi od nás utíkali do ciziny, dneska už od nás lidi neutíkají do ciziny, protože se díky mě, lidem zde vede ekonomicky a sociálně lépe, z díla je spatřen tvůrce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, je zde moderování komentářů od administrátora