pondělí 30. ledna 2017

Kariéristé, já jsem váš pravý pastýř

Moje originální myšlenky a příběhy, to jsou semena, ve kterých je budoucnost lidí, a posluchači jsou pískem nebo půdou, do které tato semena padají, pokud semena spadnou do písku, tak se neujmou a zahynou, semeno potřebuje spadnout do půdy, která je připravená na to, že přijme semena. Proč je zde vzácný posluchač, který je připravenou půdou, která dokáže přijmout semena, ze kterých vzejde nová lepší budoucnost lidstva?

Problémem je to, že jsme si díky přelidnění ve městech mnoho cizí, a tak se uzavíráme do svých psychických pevností, kde se cítíme v bezpečí před problémy, semena se takto nedostanou před zeď pevnosti, a skončí tak v písku, kde se už neujmou. Je to tak snadné se opevnit a tak žít v bezpečí, takovou moderní pevností je specializace získaná na vysoké škole, já mám vysoké vzdělání a ty jsi hlupák, protože nemáš ty informace, co mám já díky vysoké škole.

Vysokoškoláci mají patent na neomylnost, a pokud se ukáže, že amatérsky chybují, tak se snaží objektivní pravdu zabetonovat, pomocí svatých dezinformací. Diktatury jsou klasickou ukázkou toho, co dokážou ti, co mají svatý patent na neomylnost, následkem je logicky trvalá blbá nálada, a veliká konzumace cigaret a slivovice.

Nemá smysl pomáhat těm, co si naši pomoc nezaslouží, zaslouží si naši pomoc, naši konkurenti, a naši nepřátelé, čin konkurentům a nepřátelům dobře, a oni z tebe brzo jistě učiní ubohého žebráka, o tom je tento konzumní svět, dobrota je žebrota, za každý dobrý skutek je zde spravedlivý trest.

V nouzi poznáme, kdo je přítel a kdo je nepřítel, když naši malou republiku, přepadla v minulosti nějaká cizí armáda, tak nám nikdo nepřišel na pomoc, co z toho plyne? Každý cizí národ je naším konkurentem a nepřítelem, když je zde vše cizinci rozkradené, tak od nás cizinci odcházejí spokojeně domů, vždy tomu tak bylo!

Následkem je nárůst psychické prostituce, v minulosti jsme prodávali svoje těla, a dneska prodáváme svoji psychiku, vše je jenom obchod, poroučí ten, kdo platí, zaplať si psychické prostitutky, a budeš mít posluchače, co otevřou svoje egoistické pevnosti, a tak psychická semena konečně dopadnou na úrodnou půdu.

Kariéristé, já jsem váš pravý pastýř, následujte mě, a já vás jistě zavedu na vysoké státní a podnikové funkce, díky kterým, se budete mít velmi dlouho ekonomicky dobře, o tom je každá politická a náboženská ideologie, je to tak snadné rozdávat to, co je společným majetkem. Za vším je pyšnost a lakomost, z díla spatříme tvůrce, nejde dlouho hlásat pokoru a štědrost, protože se brzo ukáže pokrytectví těch, co zde mají vysoké funkce.

Zloděj zde honí zloděje, lhář zde honí lháře, pokud pokorný dělník musí svojí profesionální prací živit mnoho pyšných lakomců, tak je logické to, že za práci dostane malou sociální mzdu, a tak se ocitá v dluhové pasti, mocné zde sobecky parazituje na tom, co je bezmocné.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují