neděle 14. srpna 2016

Ano, univerzálnost je zdrojem problémů

Věřit můžeme jenom zákonům, které se nikdy nezmění, to co se často mění, tomu nelze věřit, a často se mění; politika, sekty, náboženství, reklama, móda, umění, věda, technika, lidi, společnost, programy, databáze, atd. Je to jako s učením cizího jazyka, pokud cizí jazyk často nepoužíváme, tak jej brzo zapomeneme, známe jenom to, co je nám blízké, a o tom co je nám vzdáleno, toho víme málo. Univerzálnost a tím povrchnost je zdrojem většiny našich problémů, pokud od zaměstnance chce zaměstnavatel univerzálnost, tak on dělá ze zaměstnance povrchního ubožáka, není ten, co by porozuměl všemu, a vše uměl, pokud slepý vede slepé, tak je nikam on nedovede!
Je to jako s reklamou, univerzální reklama, nás obtěžuje a rozčiluje, potřebujeme optimální cílenou reklamu, která nás nebude obtěžovat a rozčilovat. Je třeba začít s decentralizací, a rozdělit veliké konzumní systémy, na malé konzumní systémy, nepotřebujeme centrální; USA, EU, OSN, NATO, atd. a jiné centrální byrokratické drahé nesmysly! Potřebujeme, aby byla malá rodina, základem konzumní společnosti, v okamžiku kdy mocná elita, eliminovala násilně malou rodinu, aby zde získala sobecky moc a bohatství, tak si podřízla ekonomickou a politickou větev, na které pyšně seděla.