pátek 18. listopadu 2016

Já jsem myslel, a tak jsem to posral

Myslíme, protože nevíme, víme jenom to, co je nám blízké, a nic nevíme už o tom, co je nám vzdálené. Život je postaven na zpracování hodnot, vstupuje do nás pití a jídlo a tělo vše zpracuje, vstupují do nás informace a programy a mozek vše zpracuje.
Do továrny vstupují suroviny a továrna vše zpracuje na prodejný produkt, atd. potřebujeme, aby zpracování hodnot probíhalo optimálně logisticky, a tím zde vše dokonale fungovalo, jak to ale realizovat v praxi.
Jádrem všech problémů je lidský mozek, který není digitální a aktualizovaný, je třeba napojit mozek na GVKB čip, který odřízne zdegenerovaný lidský mozek od konzumní reality, a postará se o optimální zvládnutí konzumní reality, tak aby člověk nechyboval, a tak neměl problémy.
Už zde nebude, já jsem myslel, a tak jsem to posral, na myšlení zde bude GVKB čip a tvoje tělo zde bude na práci pro GVKB systém, už zde nebudou potřeba zbraně a vězení, zpracování hodnot bude probíhat globálně logisticky optimálně, na věčné GVKB časy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují