středa 2. listopadu 2016

Ano, programátor mě to nedokázal vysvětlit

Mám veliký nový počítač s procesorem Intel Core i7-6700K v bedně Fractal Design Define R5 Black, nikde v návodu není ale napsané, jestli má být počítač postaven na stole, nebo má být pod stolem?
Udělal jsem tedy exkurzi po všech kancelářích, kde sedí naši chytří programátoři, a statisticky jsem vyhodnotil, kolik programátorů má počítač na stole, a kolik programátorů má počítač pod stolem. Zjistil jsem, že statisticky jsou veliké počítače postavené více na stole, ovšem žádný programátor mě to nedokázal logicky vysvětlit, proč tedy někdo má počítač schovaný pod stolem?
Jednoduché je to u notebooků nebo malých počítačů, jako je třeba Mac Pro, zde je logické to mít na stole. Jednoduché je to u iMac 27, zde je počítač zabudovaný do monitoru, zatím věřím svojí statistice, a tak mám počítač napravo na druhém velikém stole, vedle 4K Samsung televize.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře