úterý 11. října 2016

Smrt je mým advokátem

Sešel se lidský soud, který mě chtěl drze soudit za moje malé chyby, můj nebeský otec mě poslal jako advokáta Smrt, a můj advokát pronesl řeč. Ten kdo je zde chybným člověkem, a bude zde chybně mluvit, tomu okamžitě ukončím jeho život.
Najednou byla soudní síň prázdná, každý mocný a pyšný člověk zbaběle utekl, nikdo z lidí není dokonalý, každý člověk je od narození do smrti chybný, a kde chybný člověk bere tu drzost, soudit druhé chybné lidi.
Všimněme si toho, že mocní soudí bezmocné, a bezmocní nemohou soudit mocné, jakmile byla na mojí straně Smrt, tak jsem se stal pro lidi Bohem, a neznabozi zbaběle utekli.
Moc kterou mají; králové, diktátoři, prezidenti, ředitelé, soudci, byrokrati, celebrity, atd. je nic, v porovnání s tím, jakou moc zde má Smrt! Veškeré smrtelné utrpení všeho živého, je trestem za to, že nechápete to, co vám říká evoluce.
Cokoli se pokusí soudit pyšně evoluci, to musí počínat s tím, že obhájcem evoluce je Smrt. Vaše pyšnost je jako mýdlová bublina, když spatříte Smrt tak vaše mýdlová bublina praskne, a vy zbaběle utíkáte, protože ze smrti strach máte.
Podívejme se na prezidenta, který leží v nemocnici a zde díky nemoci umírá, kde je jeho moc a pyšnost, kdy on o sobě prohlašoval jak je on svatý a spravedlivý. Podívejme se na ty, co věří fanaticky v Boha, a ve jménu svého Boha konají druhým zlo.
Jakmile narazí na evoluci, co má za advokáta Smrt, tak zbaběle utíkají ze soudní síně, aby nepřišli o život. Jste všichni jenom zbabělci, když spatříte Smrt, vaše pyšnost je jenom mýdlová bublina, která praskne, když spatříte Smrt, která je mým advokátem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře