neděle 30. října 2016

Rok 2017 spojte s přechodem na 4K

Jak začít s přechodem na 4K v roce 2017? Budete muset investovat a první investicí bude pro vás monitor k počítači co má rozlišení 4 K,  k monitoru připojíte počítač, pokud máme klasický veliký počítač, tak bych doporučil investovat do nové grafické karty, optimální by bylo ovšem vyndat starou základní desku, a koupit novou základní desku, s novým procesorem a novým operačním systémem.
Nebo si nechat rovnou postavit nový počítač z nejmodernějších dílů, tak jsem to udělal já a nelituji koupil jsem si bednu  která je zvukově izolovaná a dobře chlazená, do bedny jsem dal i zdroj. Dlouho jsem přemýšlel nad procesorem, nabídka je veliká a každý procesor má svoje výhody a nevýhody, rozhodnul jsem se výkonově pro zlatou střední cestu a zvolil jsem procesor , nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat starý levný procesor, co má malý výkon a velikou spotřebu elektřiny. Abych mohl si sám vytvářet filmy a fotky, tak jsem si i pořídil malý fotoaparát který umí udělat i v dešti kvalitní filmy 4K a kvalitní fotky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují