středa 12. října 2016

Poloprofesionální moderní fotoaparáty

Začnu od vrcholu cenové pyramidy a to zrcadlovkou Canon EOS 80D zde dostáváme přístroj který je na hranici mezi profesionální zrcadlovkou a poloprofesionální zrcadlovkou. Zrcadlovky mají možnost výměny objektivů, to je výhodou ale i nevýhodou, někteří profesionálové to vyřešili tím, že mají na krku dvě zrcadlovky, i já to tak dělám, zkoušel jsem i mít na krku tři zrcadlovky, ale to už nebylo ono.
Osvědčilo se mě použít objektivy Sigma 10-20mm f/3,5 EX DC HSM Canon a Sigma 18-250mm f/3,5-6,3 DC OS HSM Canon. Poslední dobou začínám nějak kašlat na vysokou profesionální kvalitu a spíše mě zajímá jednoduché amatérské ovládání a dobrá automatika, která zvládne vše, snadno a rychle. Zde je pro mě jediná možnost, a to Panasonic Lumix FZ2000.
Pokud snížíme svoje nároky na amatérskou kvalitu na minimum, tak je zde k dispozici ještě Nikon Coolpix B700, potěší nás zde malá cena, malá velikost, veliký zoom, a možnost záznamu do surového formátu ve velikém rozlišení, ideální na konzumní levnou dovolenou na atraktivním místě, kterou absolvujete rychlým stylem, podívejte se napravo, a teď se podívejte nalevo.
Pokud přemýšlíte nad tím, že váš veliký mobil upevníte na skládací tyčku, tak jste neměli číst to, co je zde napsáno, protože patříte do kategorie fotografických troubů, u kterých jsou jejich fotky z mobilu o ničem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují