neděle 30. října 2016

Pochopil jsem co je zde lidem skryto

Každá akce vyvolá reakci, štěstí není v úspěchu, ale je v tom být tím čím jsi. Závidíme druhým jejich úspěchy ale neuvědomujeme si jakou cenu musí každý za úspěch zaplatit, nic zde není pro nikoho zadarmo, za vše se musí zaplatit, protože vše je zde obchod s hodnotami, a nikdo nechce zkrachovat. Všechny vás chápu a všem vám rozumím, a víte proč tomu tak je? Pochopil jsem co je zde lidem skryto, je zde mnohé o čem nic nevíte, a co nevidíte, a to s vámi skrytě manipuluje, jde o strach z toho, že budete chybovat, a tak nebudete zde úspěšní ve vašem boji o to, co milujete a potřebujete.
Podívejme se na natáčení filmu, jedna scéna se natočí několikrát, protože potřebujeme bezchybný výkon od herců, co je to lidová moudrost, lid se snaží stručně a jasně vystihnout něco co je složité a obtížně pochopitelné, naopak svatá elita se snaží hovořit dlouho a nejasně, protože chce z pracujících co jí věří učinit škodolibě hlupáky a chudáky.
Když selže jedna ideologická strategie promocí které elita na lidu snadno parazituje, tak to netrvá dlouho a je zde snaha vytvořit novou ideologickou strategii, která by umožnila elitě snadné parazitování na spodině ve jménu; rasy, inteligence, pořádku, jistoty, čistoty, digitalizace, optimalizace, atd. Vše co lze zneužít k dosažení vítězství, to lidi i zneužívají, nic jim není svaté, v minulosti se konali veřejné popravy, dneska zde jsou zase exekutoři, co z vás učiní bezdomovce, díky centrálnímu systému který je založen na tom, že ten kdo ekonomicky neuspěje, ten nemá zde právo na existenci.
Velikým problémem se stala univerzálnost, k čemu je mě EU univerzální vzdělání, když mě toto vzdělání nezajistí to, že se budu mít dobře, k čemu je mě univerzální EU ideologie, když mě tato EU ideologie nezajistí to, že se budu mít dobře, monokultury nefungují, lepší jsou smíšené kultury, protože nabízejí možnost být tím čím jsem, a nenutí mě k tomu, abych byl tím čím nejsem. Proč bych měl uznávat zde za prezidenta nějakého těžce nemocného důchodce, co se opírá o hůl, mým prezidentem je lidová moudrost, u ní vím že mě nebude lhát, a dělat ze mě hlupáka a chudáka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře