středa 12. října 2016

Ano, vypadáš dneska jako idiot

Pane řediteli, musíte žáka Vít Kouba eliminovat z naší školy. Znáte snad u nás nějakou školu, která jej ráda přijme? A co zkusit školy v cizině? To jsem taky už zkoušel, reakce jsou stejné, Vit Kouba je už globálně známý díky internetu. A co mimozemšťané, to jste taky už zkoušel, i to jsem už zkoušel, i u mimozemšťanů je jméno Vit Kouba všude známé, a žádná mimozemská civilizace jej nechce. Ale on je dokonalý, a když je ve třídě tak si připadám jako idiot, přijdu domů a manželka na mě koukne, a řekne, vypadáš dneska jako idiot, že byl ve třídě Vít Kouba.
To je těžký, každý prezident a ředitel je existenčně závislý na tom, co mu poradí Vit Kouba, když Vit Kouba hovoří v USA televizi, tak je v USA 100% sledovanost televize, i když hovoří třeba dvě hodiny bez přerušení. Kdo je to Vit Kouba? Vít Kouba je Bůh. To vím, že je Bůh, o tom už nikdo z lidí a mimozemšťanů nepochybuje, z díla je spatřen tvůrce, já jsem myslel, že Bůh nemůže vypadat jako člověk? A jak by měl vypadat Bůh? To nevím, ale rozhodně by neměl být studentem na naší škole! Takový je život, je třeba se smířit s tím, že je zde Vit Kouba.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují