středa 5. října 2016

Ano, je to pro vaše dobro

Já nechci zde být pustě mě ze sekty Kršna. Vaše přání bylo zaznamenáno a za sto let vám na něj odpovíme. Proč mě odpovíte až za sto let a neodpovíte mě okamžitě? Je zde veliká byrokracie, a každé přání musí projít byrokratickým procesem, který zajistí optimální řešení přání. Za sto let už zde nebudu existovat, k čemu mě bude odpověď, když už budu mrtvý?
Pokud spěcháte, můžete se v modlitbách osobně obrátit na Kršnu, a on vám zajisté pomůže. Mě nezajímá Kršna, já věřím na Alláha, a nehodlám přestoupit na víru v Kršnu. Ten kdo způsobuje vírou v Alláha, sektě Kršna problémy, musí počítat s tím, že bude mít problémy, omezíme vám příděl potravy, a k jídlu budete mít jenom suchou rýži, a k pití jenom vodu. To je psychické vydírání, já si budu na vás stěžovat.
Nemáte si zde komu stěžovat, jste zde izolován informačně a programově od konzumní civilizace, a pokud si budete stěžovat lidem, co taky věří v Alláha, tak si tím nijak nepomůžete. Jsem nemocný, chci do nemocnice. Zde není možnost odejít do nemocnice, zde nemoci léčí jenom Kršna, musíte se v modlitbě obrátit na Kršnu, a on vás uzdraví. Proč zde jsou jenom samí plechoví GVKB roboti, a nikde zde není nějaký lidský živý dozor, se kterým je možné normálně mluvit?
Roboti pracují zadarmo a EU musí šetřit peníze, protože má veliké dluhy, lidská práce je v EU velmi drahá. Pokud zde zemřu, dozví se to moji bližní? Vaše otázka byla zaznamenána, a za sto let vám na ni odpovíme. Proč zde 24 hodin každý den slyšíme velmi nahlas všude předčítání z Bhagavadgíty? Je to pro vaše dobro. Proč zde všichni musí chodit rychle ve velikém bubnu, který se otáčí? Je to pro vaše dobro.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují