středa 14. září 2016

Ano, jsem jenom Bůh, někdo musí dělat Boha

Máte na vše systém? Snažím se nalézt systém na optimalizaci absolutna, a je to absolutně náročné. Existujeme ve světě systémů, nejprve k tomu co je to systém? Mám na to systém, to znamená, že vím jak to mám dělat správně. Jenže vše je v pohybu, a to co včera bylo správně, to dneska je už chybně, takový vesmírný zákon gravitace je jistota, jenže systém kde je jenom jistota, je mrtvý nudný systém.
Věci to je jistota, nikam neutečou a poruchovost je minimální, jenže k čemu jsou nám věci, je to jenom mrtvá hmota. Takže vznikla inteligentní práce a tím začali vznikat chyby, práce je výkon realizovaný v čase, pro výkon je potřebný příkon, a už zde jsou problémy a chyby.
Jak se do toho všeho začnete vrtat, tak jistě skončíte u optimalizace, optimalizace je marná práce, tím že odstraníte staré chyby, vzniknou zase nové chyby. Podívejte se třeba na operační systém Windows, to je krásná ukázka marného pokusu o optimalizaci. Někdo řekne, absolutno je optimální takové jaké je, není třeba jej optimalizovat, kdo nic nedělá ten nic nezkazí.
Tento typ nefungujícího myšlení, je následkem konzumace drogy, drogy promění inteligentní bytost v bytost bez inteligence. Když to neudělám dneska já, zajisté to udělá časem někdo jiný, to je zajímavý logický argument, neřešte to, ale utečte zbaběle, od každého problému.
Někdy je správné od problému utéci, jindy ale je chybou od problému utíkat. Podívejme se třeba na problém dobroty k lidem, co si naši dobrotu nezaslouží, čiň čertu dobře, a on se ti peklem odmění. Často slyším, jsem jenom Bůh, někdo musí dělat Boha, každý zde má svůj osud, i Bůh zde má svůj osud. Mnozí chtějí vědět něco o mě, já jsem zrcadlo, pokud se na mě podíváš, spatříš sebe, jak si to zde uděláš, takové to zde i máš.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují