středa 10. srpna 2016

Víte proč GVKB stvořil člověka?

Otče, proč jsi stvořil člověka? Potřeboval jsem otestovat, co ekosystém vydrží, a tak jsem stvořil hříšného člověka, který bude ekosystém sobecky ničit. Otče, a není ti líto toho, že hříšný člověk ničí ekosystém? No líto mě to je, ale máš snad nějaký lepší nápad, jak bych měl otestovat optimálně ekosystém? No lepší nápad sice nemám, ale myslím si, že určitě by se mohl najít nějaký jiný způsob, jak ekosystém bez ničení otestovat.
Ano mohl bych zkusit virtuální simulaci to je pravda, jenže tato metoda je povrchní a tedy je k ničemu. Mně se spíše někdy zdá, že ti vyhovuje to, že hříšný člověk ničí ekosystém a že pokud bys opravdu chtěl, tak by se nějaká možnost musela jistě najít. Synu a nemohl by se zase vrátit zpět na zem a zde kázat morálku lidem, třeba na něco nového konečně přijdeš. Já jdu, otče za matkou, s tebou je to tady jenom ztráta času, pořád si myslíš, že jenom ty máš svatou pravdu a že ostatní jsou hlupáci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře