pondělí 29. srpna 2016

Máte veliké štěstí, že jsem zde dlouho s vámi

Naivně jsem se domníval, že je ztrátou času inteligentním lidem vysvětlovat, často používané slovo štěstí? Podíval jsem se na internet jestli zde není nějaký odkaz na vysvětlení toho co to je štěstí, odkazy zde sice byli, ale vysvětlení byla chybná. Štěstí je tam, kde je inteligence, počítačový program, nebo současný hloupý robot, nezná pocit štěstí a neštěstí, stejně tak u primitivních forem života, není pocit štěstí a neštěstí. 

Jakmile program získá možnost citlivě reagovat na změny, stává se inteligentním, za inteligencí je tedy citlivé reagování na změny, psychopati a sociopati neumí citlivě reagovat na změny, a tak u nich místo pocitu štěstí, je příjemné krátké nasycení tím, co je jim drogou a potom je zde zase deprese. Hudebníci mají blízko k pocitu štěstí a to štěstí je někdy i z hudby nebo zpěvu slyšet, naproti tomu sportovci, mají k pocitu štěstí daleko a málokdy štěstí poznají. 

Štěstí je otázkou psychického naladění, štěstí není v tom, že budete; prezidentem, milionářem, celebritou, atd. jak se psychicky naladit tak že budete šťastní? Každý člověk je originál v originální situaci, tak jako se musí každý hudební nástroj ladit jinak, tak se musí i každý člověk jinak naladit. 

Máte veliké štěstí, že jsem zde dlouho s vámi, je zde sice mnoho sociopatů a psychopatů, co by mě nejraději přístup na internet trvale zablokovali, a moje myšlenky násilně eliminovali, jenže pravda a láska, musí zde zvítězit nad nenávistí a lží, i kdyby na chleba už nebylo. Nikdo není normální, takový je život, ten kdo se snažil být normální, byl okamžitě eliminován, aby ostatní nenormální jednice nenakazil, nakažlivou normálností.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře