úterý 23. srpna 2016

Ano, nemohu být tím, čím nejsem

Nevím, kdo opravdu jsem, jsem mimozemšťan nebo jsem pozemšťan, jsem svatý nebo jsem hříšník, jsem správnou rasou, nebo jsem chybnou rasou, atd. Navíc je zde ještě problém s tím, že se měním fyzicky a psychicky, takže shrnuto jsem, jaký jsem, a komu to nevyhovuje, ten má smůlu, nemohu být tím, čím nejsem. Většinou zařazování lidí, do nějaké škatulky, je zde díky tomu, že bereme cizí lidi, jako by to byli jenom mrtvé věci, a nebyli to vůbec živé systémy.
Někdo řekne já jsem; ředitel, prezident, ministr, papež, král, císař, šlechtic, rabín, prorok, mesiáš, guru, vůdce, diplomat, celebrita, atd. to vše je jenom divadlo, ve kterém hrajeme různé role, když pokrytecké konzumní divadlo skončí, tak je z každého pyšného herce, jenom prach a popel. Ve snaze se mít zde dobře, se z lidí stali bezcharakterní herci, ten kdo je zde dobrým hercem, získá hodnotné role, a tak se zde má díky výhodám a jistotám jako parazit dobře.
Poslední dobou je zde snaha eliminovat lidské soukromí, pomocí nenápadné salámové techniky, nakonec to globálně jistě skončí tím, že se lidem usekají gilotinou hlavy, a budou zde robotické hlavy s počítačem, který má umělou inteligenci, budeme tedy robotem, na dálkové ovládání s nulovou hodnotou.
Pokud výkon genetického těla poklesne pod globální tvrdou normu, tak se tělo okamžitě ekologicky optimálně recykluje, a stará vyčištěná a opravená hlava, se nasadí na nové genetické průmyslově vyrobené tělo. Tím konečně bude mít každý digitální člověk, s robotickou GVKB hlavou, konečně jasno v tom, co zde on objektivně je, takto konečně láska a pravda, vyhraje nad nenávistí a lží.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují