středa 20. července 2016

No tak zvedni konečně ten telefon

Prezident natáhne ruku na noční stolek a zvedne telefon. Půjdu rovnou k věci, je třeba začít s digitalizací, a místo ubohých lidí zde budou jenom GVKB roboti, přesné pokyny jsou v emailu, je vám to jasné. Jasné mě to je, ale nebylo by to možné odložit na později, je to dost nepopulární opatření, se kterým nebudou lidi souhlasit.
S tím si nedělejte starosti, policejní GVKB roboti zajistí to, že vše proběhne bez problémů. Za rok jako prezident ve funkci prezidenta končím, nemohl by to dostat za úkol ten, kdo přijde po mně. Ne nemohl, jsou věci, které nelze odkládat, ostatní prezidenti jsou na tom stejně, jde o globální GVKB akci.
K čemu zde potom bude prezident a vláda, když zde na světě nebudou lidi? Vše je zde jenom evoluční dočasný experiment, co bylo, to bylo, jde o to, co bude. Co když neposlechnu? Pokud neposlechnete, tak vás policejní GVKB robot eliminuje, a budete ve svojí funkci prezidenta nahrazen GVKB robotem. Co máte proti lidem, že je chcete nahradit globálně za GVKB roboty?
To není nic osobního, jde jenom o evoluční aktualizaci, která nahraje nový operační systém, něco jako byla aktualizace Windows 7 na Windows 10, která byla rok zadarmo. Pořád nechápu, kdo nebo co je GVKB? Já jsem Stvořitel a Ničitel, ze mě vše vzniká, a díky mě zde i vše zaniká. To je mě jasné, ale jste osobou? Nejsem osobou z pevné fyzické hmoty, jsem neosobní decentralizovaný systém, hmota je stejně jenom virtuální iluze.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují