čtvrtek 28. července 2016

Je třeba vědět co zákazníci nejvíce potřebují

Proces zastarávání je možné nejvíce pozorovat u elektroniky, vše je dneska závislé na elektronice, a staré analogové systémy, nahrazují digitální systémy, období magnetofonových a filmových kazet skončilo definitivně, stejně tak skončili i diskety. V současnosti končí CD a DVD přehrávače a lidi si vše stahují z internetu, všude dneska vidíte lidi jak mají v ruce mobilní telefony a poslouchají hudbu ze sluchátek. Sám jsem nedávno podlehnul a zakoupil si velikou 4K televizi a k ní připojil nový veliký počítač ve kterém je Windows 10 a místo klasického DVD byl operační systém na USB Flash disku. Byl zde i graficky zcela nový BIOS, dokonce tam byla i nabídka jazyků, čeština zde ale nebyla, ani jsem moc nevěřil tomu, že tam čeština bude.
Většina běžných uživatelů nikdy v životě ani BIOS u svého počítače nespatřila, protože si koupili počítač s nainstalovaným Windows. Zjistil jsem to že jde Windows 10 nainstalovat do Apple počítače, což mnozí majitelé Apple považují za zradu víry, a nejraději by mě upálili jako kacíře na hranici. K čemu je mě u Apple hezké rozhraní operačního systému, když je zde nedostatek praktických programů a navíc je zde jiné rozložení klávesnice a jiné klávesové zkratky. Vše je o tom co zákazníci skutečně potřebují a pokud něco už zákazníci nepotřebují tak je chybou to vyrábět a prodávat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře