středa 20. července 2016

Je osudem dáno, že lakomci skončí v očistci?

Zemřel prezident a byl tak vyhlášen státní smutek, sobecké tělo už takto nemohlo věznit duši prezidenta, a tak duše konečně unikla z těla, a dostala se do GVKB očistce, tam spatřila všude okna do GVKB ráje, duše v GVKB ráji se měli velmi dobře po 10 000 000 let, a duše v GVKB očistci se měli zle po 10 000 000 let, protože je trápilo toužení, a to jim způsobovalo pekelné soužení. Duše prezidenta se ptá dozorce v očistci, jak je to možné, že některá duše skončí v očistci, a jiná skončí v ráji?
Dozorce na to odpovídá, je to o investicích, někdo je lakomý a tak neinvestuje do pobytu v GVKB ráji a tak skončí v GVKB očistci, a ten kdo investuje do GVKB ráje, ten skončí logicky v GVKB ráji, obrazně to lze brát jako dovolenou, kdy lze dovolenou taky strávit různě. Já si myslel, že v ráji skončí věřící, co nejsou hříšní? To jsou jenom pohádky pro hlupáky, vše je o penězích, to co má hodnotu, to nebylo a nebude nikdy zadarmo.
Jak je možné, že jsem jako prezident nevěděl o tom, že je možné si koupit za peníze pobyt v GVKB ráji, a ti co jsou v GVKB ráji, o tom věděli, a pobyt v GVKB ráji si koupili? Většina lidí je uzavřená před informacemi, protože chce mít klid a tak se nedozví o existenci GVKB ráje, někdo se sice o existenci GVKB ráje i dozví, ale on je skeptický, nebo je velmi chudý, a tak si nekoupí pobyt v posmrtném ráji. Já bych si rád ten pobyt v GVKB ráji koupil, ale jsem už mrtvý, je možné to nějak zařídit?
Je mě líto, s tím už nejde nic dělat, je to jako s osudem, který nelze taky změnit, někdo má v osudu to, že si koupí pobyt v GVKB ráji, a jiný má v osudu to, že si pobyt v GVKB ráji nekoupí. Prezident smutně odchází od dozorce, a jde pozorovat duše v ráji, najednou spatří v ráji svoji manželku, jak ona zde se prochází s nějakým krásným mužem, oheň žárlivosti začne spalovat prezidenta, tak moje manželka si koupila na 10 000 000 let pobyt v GVKB ráji a mě o tom nic neřekla, a tak já jsem skončil v GVKB očistci, to snad není ani možné.
Prezident utíká za dozorcem, a říká mu o tom, že v ráji spatřil svojí manželku, a že by s ní chtěl hovořit. Dozorce vytáčí číslo manželky, a podává prezidentovi telefon. Jsem v očistci, a ty jsi v ráji, proč jsi mě neřekla o tom, že existuje posmrtný ráj? Já jsem ti ale o tom řekla, vzpomínáš na to, jak jsi vzteky rozbil tu frašku se slivovicí, a potom všude voněla ta slivovice. Máš vlastně pravdu, už si na to vzpomínám, byl jsem dost zaujatý proti náboženství, a nevěřil jsem na posmrtný život.
Nejspíše jsi neměl v osudu se dostat na 10 000 000 let do ráje, tvým osudem je být po smrti 10 000 000 let v očistci. Jaké je to být v ráji? Je to tady jako na drahý dovolený, žádné problémy a starosti, jenom si zde každý užívá naplno každý den, nemá to zde žádnou chybu, mají to zde dokonale promyšlené. Prezident vrací dozorci telefon, a smutně odchází, potká zde cizí ženu, a povídá jí o tom, že jeho manželka je v ráji. No můj manžel je taky v ráji, taky jsem se ním mluvila po telefonu, a on mě taky říkal o existenci ráje, a já jsme mu nevěřila, za života jsem byla sekretářkou u prezidenta. Vás ale neznám?
Byla jsem sekretářkou u prezidenta, co zde byl před vámi, tak mě nemůžete logicky znát. Vlastně Ježíš Kristus, říkal něco o tom, že lakomí skeptici skončí v očistci, a ti co nejsou lakomými skeptiky, skončí v ráji, asi je to tak osudem automaticky nastaveno. Nechápu ovšem proč, vše zde má označení GVKB, židle má značku GVKB, oblečení má značku GVKB, kniha má označení GVKB, atd. V ráji prý nic není označeno značkou GVKB, a prý je zde vše označeno GVKB proto, aby se ukázalo hříšníkům, jaké to je, když je někdo pyšný, na svoje lidské jméno.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře