neděle 12. června 2016

Vše je zde jenom řekou plnou sraček

Všechno je v prdeli, já se na to vyseru, to snad není možný, moje záměry, které vypadali tak dobře, byli jenom na hovno. Právě jsem přišel o to, co jsem napsal, díky tomu že mám v hlavě nasráno, vše je zde jenom řekou plnou sraček, a po narození je každý hozen do této zasrané řeky, a musí ve sračkách plavat po celý život.
Prý bych neměl hovořit tak neslušně, a hovořit jenom slušně, a být i slušně oblečený, veškerá slušnost to je jenom následek psychického otroctví, otrok musí být slušný k otrokáři, otrokář ale nemusí už být slušný k otrokům.
Vše zde jsou jenom programy, ve kterých jsou chyby, anebo to jsou experimenty, u kterých nevíme, jak v praxi dopadnou. Skepse se logicky dostavuje s moudrostí, a tak moudrý člověk konstatuje to, že jistě ví, jenom veliké hovno, a že je zde na veliké hovno.
Nejvíce mě zde sere, že se pořád zde něco zcela zbytečně mění, pyšný vysokoškolák aby dokázal, že zde není na hovno, tak vymyslí nějakou blbou změnu, která je na hovno, a tím způsobí ekonomické a psychické škody.
Když už něco změnit, tak je třeba lidi globálně naskenovat a digitalizovat, zbytečná lidská těla se eliminují, není zde pyšný člověk, nejsou zde s ním ani žádné problémy. Místo lidí zde budou už jenom GVKB roboti, s umělou inteligencí GVKB.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře