neděle 26. června 2016

Víme, co naši nejlepší zákazníci chtějí nejvíce

Já mám imunitu, jako politik vysoké funkci, mě nemůžete zatknout, co bylo, to bylo, my GVKB roboti můžeme zatknout kohokoli v EU, vaše místní zákony a výjimky, nás vůbec nezajímají, je to pro vaše dobro, budete GVKB digitalizován a vaše tělo bude eliminováno. Mám mnoho důležitých státních úkolů, které jsem nesplnil, nešlo by to odložit o rok?
My jsme jenom roboti, dostaneme EU úkoly a ty splníme, můžeme vám před digitalizací nabídnout koupit si GVKB odpustky za 10 000 000 Kč, a tak budete moci existovat v GVKB ráji 10 000 000 let.
Nemáte slivovici, nebo jiný tvrdý alkohol? Že jste to vy, a koupil jste si od nás ty odpustky, tak pro vás máme slivovici z Vysočiny, zde je pro vás v dárkovém balení, víme, co naši nejlepší zákazníci chtějí nejvíce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře