úterý 14. června 2016

Kvalita je v současném světě vzácná a drahá

Vadí vám nedostatek kvality? Kvalita je v současném světě vzácná a drahá, to musí mít logicky někde příčinu? Tou příčinou je nadbytek teorie a neostatek praxe, nejhorší je pokud je na vedoucím místě nekvalitní člověk a následkem je často srážka s blbcem a blbá nálada.
Pokud někdo odvážně poukáže na to že je něco zde nekvalitní, tak narazí na betonovou zeď a skončí zle, Jan Křitel useknutá hlava, Ježíš Kristus ukřižování, Jan Hus upálení, John Fitzgerald Kennedy zastřelení, protože nechtěl podepsat tisknutí nekrytých peněz které vytvoří inflaci.
Moderní mobilní elektronika to je většinou nekvalitní zmetek, vybrat si moderní elektroniku která není zmetkem to je jako hledat jehlu v kupě sena, to platí u drahé i levné elektroniky, většina elektroniky pochází z Číny, třeba obyčejná sluchátka to je veliký problém, včera jsem si koupil sluchátka a měl jsem štěstí, vypadají kvalitně a nebyla ani drahá, už byla poslední v regálu.
Nejhůře se vybírají fotoaparáty, včera jsem byl rekreačně fotit, a použil jsem malý kvalitní fotoaparát, protože se mě nechtělo sebou tahat profesionální zrcadlovku Canon EOS 80D.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují