středa 29. června 2016

Já mám pravdu a ty jsi lhář

Kdo si sebekriticky konečně řekne, já jsem kariéristický lhář, a ty máš GVKB svatou pravdu, proč je sebekritika pro lidi u nás problémem, není to snad tím, že jsou zde jenom pokrytečtí hříšníci, co po smrti logicky musí skončit v očistci, protože jsou skeptičtí, a tak si nekoupili odpustky od GVKB. Jak si to za života každý udělá, takové to po svojí smrti i má, když je majetek nahromaděn dostane se dědici, žít ideologickým stylem po mě potopa, musí mít logicky za následek jenom krizi!
Já jsem teď vaším prezidentem a tak si to musím naplno užít, a existenční problémy národa, mě vůbec, ale vůbec, existenčně nezajímají, jste všichni jenom naivní blázni, že jste si mě zvolili za prezidenta. Náboženství stálo za hovno, a politika taky stojí za hovno, kde je vlastně chyba? Ta chyba je v tom, že je zde centralismus, je třeba učinit každé město a každou vesnici ekonomicky samostatnou, se svými zákony a svými penězi, ten kdo poruší zákony města, nebo vesnice, bude muset město nebo vesnici, doživotně opustit, a hledat si jiné město, nebo jinou vesnici.
V čipu, který bude na těle pod kůží, bude mít globálně každý člověk od narození do smrti, zaznamenáno vše o sobě, všude budou identifikační rámy, které do domů a hromadné dopravy, nepustí lidi, co tam nemají co dělat, protože to jsou lháři a zloději. Pokud se někdo pokusí o ekonomickou emigraci, narazí na to, že jej kontrolní rámy, nepustí daleko od domova, bude běžné to, že se někdo v jednom domě narodí, a v tom domě i jako důchodce zemře, ekonomická a ideologická emigrace nebude možná, mimo města a vesnice, budou žít jako bezdomovci jenom zlí lidé, co lžou a kradou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují