pondělí 27. června 2016

Čurák nebo píča?

Pokud jsme udělali velikou chybu, tak si někdy ulevíme neslušnou sebekritikou (do píči, já jsem čurák), proč nejsme slušní, jak vůbec vznikla neslušná slova a neslušné myšlení a jednání. Naše neslušnost je následkem deprese, nejde si nevšimnout toho, že tam kde je slušnost, tam není deprese. Naše deprese je následkem toho, že máme hlad po tom, co milujeme a potřebujeme, toužení je zdrojem našeho depresivního soužení, a tak v depresi nejsme slušní.
Pokud máte v počítači starý Windows 7, můžete jej ještě měsíc zadarmo přeinstalovat na Windows 10, ten kdo zaváhá, bude si muset už koupit Windows 10, a bude si sprostě nadávat, že nevyužil tuto výhodnou akci od firmy Microsoft. V případě že půjde o ženu, tak zde bude logicky věta, do píči já jsem píča. Abych za měsíc všude neslyšel to, že je ten druhý, čurák nebo píča, tak jsem se rozhodl vás varovat, hloupý kdo dává, a hloupější je ten, kdo to zdarma nebere.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují