neděle 19. června 2016

Ano, všude už jsi byl, vše znáš, už jenom zbývá, se jít podívat do krematoria

Když jsem udělal analýzu problematiky štěstí, dospěl jsem k výsledku, že neštěstí je tam kde je hlad, a pokud je hlad eliminován, tak je tam štěstí, není jenom hlad po jídle a pití, je zde hlad i po; penězích, úspěchu, jistotě, výhodách, moci, bohatství, autoritě, popularitě, zdraví, síle, inteligenci, informacích, drogách, atd. tedy jde vlastně o klasické, chléb a hry. 
Neustále na internetu slyším už velmi mnoho let, já mám deprese, a já spáchám sebevraždu, nebo si vezmu drogy, obrazně řečeno, bolavý zub se musí u zubaře opravit, prášky na bolest nic neřeší, tím bolavým zubem je hlad, podívejme se do přírody, zde jde jenom o hlad a nasycení, není zde nějaká svatá ideologie, která by dělala ze zvířat hlupáky, větší ryba zabije menší rybu, někdy i samice sežere vlastní potomstvo, pokud jí k tomu donutí zlá situace.
První lidský zákon byl nezabiješ bližního, ale nepřítele musíš zabít. Základní je tedy otázka kdo je bližní a kdo je nepřítel, z lidí se stali herci a co se snaží vytvořit iluzi toho že nejsou našimi nepřáteli, to mě připomíná masožravé květiny, které oklamou hmyz aby se mohli hmyzem sobecky nasytit, elita to jsou jenom masožravé květiny a veliké daně, to je existenční potrava pro elitu.
Vše směřuje jistě k policejní globální digitální diktatuře, něco na způsob románu 1984, kdy nepotřebný člověk skončí v krematoriu, každý bude mít pod kůží GVKB čip, a bude sledován digitálním systémem od narození do smrti každou minutu, GVKB umělá inteligence to lidem spočítá, a začne omezovat zbytečné výdaje na luxus a módu, místo jsi pomalý máš výpověď, zde bude, jsi už díky stáří nebo nemoci pomalý, skončíš brzo v krematoriu. Ano, všude už jsi byl, vše znáš, už jenom zbývá, se jít podívat do krematoria.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře