neděle 19. června 2016

Ano, ty na to nemáš

Jedna věc je chtít, a druhá věc je na to mít, já bych chtěl.......toužení má za následek soužení, každý je omezen mnohým a tato omezení mu brání v tom aby mohl mnohé zde mít. Vše zde obrazně dlouhodobě sleduje nějaký televizní kanál a na tento kanál je myšlení a konání naladěno dlouhodobě, přepnutí na jiný kanál je většinou problematické nebo rovnou nemožné, a tak je zde problém s navázáním vztahu nebo komunikace. Každý subjekt nebo objekt má svoji skupinu zákazníků, kterým on slouží, a čím více je v této skupině zákazníků, tím lépe se má subjekt nebo objekt, nejhorší je vždy start, kdy nemáme žádné zákazníky, a nemáme ani praktické zkušenosti, první rok bývá vždy sítem, které oddělí hodnotné od nehodnotného.
Nejlepší pro pochopení něčeho složitého je použít známé podobenství z běžného života, představte si že do Prahy přijede tisíc profesionálních fotografů, z celého světa na jeden měsíc, a jejich úkolem je udělat o Praze stránku na internetu, která se bude lidem líbit. Z díla se pozná tvůrce, každý fotograf bude Prahu vnímat jinak, a jeho fotky budou i jiné, nakonec se ale ukáže že v Praze žije velmi mnoho let jeden geniální fotograf, který má Prahu jako svůj kanál dlouhodobě naladěn, a jeho blog je tak dobrý, že ostatních tisíc fotografů pochopí, že zde nemají žádnou šanci. Můžete být v něčem nejlepší, ale když přijdete jinam, tak zde neuspějete, každý úspěch, je spojen s časem a prostorem, kde dlouho existujete, změny znamenají to, že začínáte od začátku, a jste v nevýhodné situaci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře