úterý 24. května 2016

Veliký záběr na mozek

Proč všichni psychicky nemocní v naší psychiatrické nemocnici drží hladovku? GVKB se rozhodl, že bude držet hladovku do té doby, dokud se nestane zde prezidentem republiky, že prý raději zemře hlady, než aby se stal prezidentem republiky, zase nějaký politický idiot. Kdo je to GVKB? GVKB je symbolem pro posmrtnou existenci a prodává pobyty v posmrtném ráji, má stránku GVKB cz.
Už jsem na té GVKB stránce, je to hezky udělaná stránka a koukám, že má i velikou návštěvnost, když čtu to, co píše, tak mě ten text hypnotizuje, s něčím podobným jsem se ještě v životě nesetkal, už se nedivím tomu že je ve všech psychiatrických nemocnicích v EU hladovka, manželka mě sice už několikrát upozorňovala na to, abych se podíval na GVKB stránku, ale já jí nebral vážně.
Podle mě by měli GVKB zvolit za prezidenta a bude klid, stejně má u nás prezident jenom reprezentační funkci a nemá žádnou skutečnou moc. Ono to není tak jednoduché, to by znamenalo, že by se zde vše začalo měnit od základů, GVKB chce lidi naskenovat, a jejich těla potom eliminovat, místo lidí by na světě byli jenom GVKB roboti.
To zní logicky, stejně k tomu musí jednou dojít, a čím dříve se s tím začne tím lépe, rozsah myšlení GVKB je docela veliký záběr na mozek, nešlo by nějak stručně shrnout, o co zde jde? GVKB nazývá sebe velkým hrdinou, který eliminuje nenávist a lež na věčné časy z této planety, a všude bude na věčné časy jenom láska a pravda. Koukám Adolf Hitler, by zbledl závistí nad tím, co dokáže GVKB, a spáchal by podruhé zbaběle sebevraždu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují