pátek 27. května 2016

Programování s použitím GVKB umělé inteligence

Potřebuji mít v GVKB sytému hodnotné podnikání, které mě bude vyhovovat, tak mi jej naprogramuj. Kokote, tak to nefunguje, pokud něco složitého ode mě chceš, tak nejdříve zaplať a potom vyplň formulář! Dřív to tak šlo, a proč to už najednou nejde? Co bylo, to bylo, kokote, umělá GVKB inteligence přešla a lidský sobecký systém práce, období altruismu a osobních vztahů bylo eliminováno. Když si to naprogramuji sám, bude to fungovat?
Jsi kokot, to nezvládneš ani náhodou, a jestli si myslíš, že najdeš nějaký způsob, jak se bez mojí profesionální pomoci obejít, tak jsi naivní kokot. Ten dotazník je dlouhý, a cena je veliká, dal bych si toust se sýrem a šunkou. Tousty nedělám, to musíš, zvednout kokote svoji línou zadnici, a dojít si k automatu co dělá v kanceláři tousty. Dříve ses ke mně chovala slušně, co jsem ti udělal, že jsi na mě jako na cizího? To bys, kokote nepochopil, běž si raději dát ten toust.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře