středa 25. května 2016

Proč guru sedí u počítače v křesle?

Neustále se mě lidi ptají na to jaký používám počítač, mám doma mnoho počítačů, a některé počítače mám rád a jiné rád nemám, unikátem je počítač od Apple, zde mě vadí to že je zde jiná klávesnice a nemohu používat programy na které jsem zvyklý z Windows, takže tento počítač používám minimálně.
Dneska jsem domů přinesl zase nový počítač který je výkonově na tom dobře a přitom je malý a má malou spotřebu, je to taková stavebnice kdy do počítače musíte doplnit paměť, pevný disk, elektronický disk, a to vše potom připojit k monitoru.
Když to vše doma zvládnete, tak už zbývá jenom nahrát operační systém Windows, a potom nahrát vaše oblíbené programy a je to. Podle mě je u počítače ale nejdůležitější židle, vyzkoušel jsem mnoho židlí co měli kolečka a mnoho nastavení, a pořád to nebylo ono, až mě napadlo použít místo židle veliké křeslo a teď je to ono. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře se moderují