sobota 14. května 2016

Prim. MUDr. Vit Kouba CSc.

Proč milujeme tituly a považujeme tituly za hodnotné? Vše je zde jenom o mouchách a pavoucích, pavouci do sítí chytají naivní mouchy a takovou sítí můžou být i tituly které pavouk používá. Z dálky vše vypadá jinak než z blízka, je to jako s našimi sliby, sliby se slibují a blázni se radují, to platí v; ekonomice, politice, náboženství, filosofii, umění, podnikání, obchodu, byrokracii, školství, zdravotnictví, rodiny, psychiky, atd. Z díla je spatřen tvůrce, podívejme se na dílo těch, co mají mnoho titulů, spravedlivým soudcem zde je čas, on objektivně eliminuje vše, co zde bylo bez skutečné hodnoty pro systém.
Kde jsou staré informace a staré programy od lidí co nám zde před sto lety vládli, čas všechny tyto nesmysly eliminoval, protože šlo jenom řemeslo, které bylo vytvořeno pro aktuální situaci! Jenom umění dokáže sloužit lidem mnoho století, kde je hranice mezi uměním a řemeslem? Umělec vše pozoruje z nadhledu, řemeslník nedokáže vše pozorovat z nadhledu, z nadhledu vypadá vše jinak a tak i dílo umělce je jiné než dílo řemeslníka. Přišel jsem za prezidentem USA a optal se jej na to co je to stát?
Neuměl mě správně odpovědět a slyšel jsem od něj jenom ubohé fráze, které nemají žádnou hodnotu! Přišel jsem za papežem ve Vatikánu a ptal se jej, co je to Bůh, slyšel jsem od něj jenom ubohé fráze, které nemají žádnou hodnotu, takto jsem chodil z mocnými lidmi, a ptal se jich, abych zjistil, co vědí, a všude jsem jenom slyšel ubohé fráze, které nemají žádnou hodnotu!
Řemeslníci znají jenom ubohé fráze, umělci umí odpovědět správně protože vše vnímají z nadhledu, stát a Bůh to jsou jenom symboly, tak jako je nula matematický symbol, symboly jsou síť do které pavouci chytají naivní mouchy a pavouci už zapomněli na to, co jejich sítě znamenají a proč je zde dělají, z pavouků se stali řemeslníci.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře