pátek 13. května 2016

Mrtví už mlčí jako hrob

Ano, díky kurvítkům bude lépe. Tak jsem jako idiot napsal dlouhý článek a když jsem jej chtěl dát na internet tak vypadl v bytě proud, za minutu proud zase naskočil, jelikož mám u Wordu nastaveno ukládání po minutě, myslel jsem si naivně, že jsem o článek nepřišel, jenže dlouhý článek zmizel do elektronické nicoty a prázdnoty, pokud bych byl věří člověk, tak bych to považoval logicky za JHVH vůli, kdy bůh zasáhl aby na internetu nebyl právě tento GVKB článek.
Ve článku šlo o to, že vše směřuje ke konzumní společnosti, která je postavená na dokonalém globálním sledování všech lidí, ve jménu bezpečnosti mocných a bohatých lidí, něco jako literární klasické dílo, velký bratr tě všude sleduje. Z lidí se začínají stávat jenom čísla ve statistikách, smrt hodnotného člověka to je jenom číslo ve statistice, které nic neznamená.
Vše směřuje ke globální umělé inteligenci, která už brzo nahradí; milionáře, bankéře, mafiány, politiky, podnikatele, obchodníky, celebrity, byrokraty, vysokoškoláky, středoškoláky, atd. umělá inteligence to lenochům a lhářům rychle spočítá, lidi začnou globálně záhadně mizet po milionech, tajné GVKB policie budou nenápadně zatýkat lidi, mučit je elektrickými šoky a pomocí drog, když z lidí získají násilím hodnotné informace, tak lidi potom eliminují v GVKB krematoriu, podle hesla mrtví už mlčí jako hrob.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře