úterý 17. května 2016

Mám mít sebe rád, nebo nemám mít sebe rád?

Jak léčit ty co se nechtějí léčit? Statistika mě ukazuje že na světě je 50% lidí co se nechtějí léčit i když jsou nemocní, takový nemocný člověk způsobuje problémy svému okolí i sobě. Lékař může pomoci jenom těm co se chtějí léčit, mnoho nemocných by se mohlo vyléčit i samo, k dispozici je mnoho volně dostupných léků a je zde i mnoho dobrých rad na internetu a v knihovnách.
Je to od nemocných bezohlednost a tuto bezohlednost by měl někdo konečně optimálně řešit, podívejme se třeba na nemoci psychické kdy se lidi vychovávají pomocí facek nebo pomocí mačet. Tudy cesta rozhodně nevede, vše začíná výchovou v rodině a škole, rodina a škola selhala, podívejme se třeba na nemocné cizince co se chtějí nastěhovat do EU aby mohli svými fyzickými a psychickými nemocemi nakazit EU.
Nebo se podívejme na některé stránky na internetu kde je plno psychicky nemocných lidí, stejné je to i s operačními systémy, lidi používají u nás zastaralý Windows XP, a odmítají přejít na bezpečný Windows 10, přitom pro ty co mají Windows 7, je přechod zatím ještě zdarma, věřím že zde už brzo zvítězí láska a pravda nad nenávistí a lží.
Vše jde vyřešit pokud je na to čas a jsou na to peníze, logicky i zde jsou výjimky, tak třeba to, že jednou musí každý umřít to bohužel vyřešit nelze, nemá ale zase smysl se snažit řešit to co nejsme schopní vyřešit, mnozí tvrdí nemám na řešení problémů čas a peníze, to je chybná odpověď správná odpověď je to že řešíme jenom to co je pro nás prioritní. Naše priority vznikly v době kdy v nás ještě nebyla schopnost se rozmnožovat, tedy v našem dětství, s příchodem schopnosti se rozmnožovat, došlo k tomu, že jsme už neuměli naše priority změnit podle situace.
Velmi zásadní je otázka, mám mít sebe rád, nebo nemám mít sebe rád? Mám ze mě být blbec, který je nebezpečný ze všech stran, nebo má být ze mě moudrý člověk, který je nad problémy? Často jsem obviňován, že prý druhým lidem násilně vyplachuji dezinformacemi mozek, jsem jenom transformátor který transformuje to co do něj vstupuje, tak aby byl uživatel spokojený, i ty jsi jenom psychický transformátor, a bojíš se konkurence.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře