středa 18. května 2016

Já musím letět udělat práci, která mě stojí

Povrch může mít nekonečně podob, ale pod povrchem jsi si vše podobné, pod povrchem je vše stabilní po velmi dlouhou dobu, opakem je logicky povrch, který je nestabilní, pokud usneme tak opouštíme povrch a přesouváme se na dlouhou dobu pod povrchní myšlení a tím si odpočineme od povrchního myšlení.
Pokud jsme unavení tak příčinou je to, že jsme dlouho na povrchu, pomáhat lidem pomocí moudré knihy, to je jenom povrchní pomoc, která nemá žádnou hodnotu, lidi chtějí pomoc, která není povrchní, a tím má i velikou hodnotu. Poslední dobou je zde mnoho problémů s ubožáky, kterým jsme přiznali veliká práva, ale zapomněli jsme jim dát i veliké povinnosti.
Pokud někdo chce mnoho brát, musí za to i mnoho dát, podívejme se na odměnu za práci, někdo je za práci mnoho odměňován, a jiný za stejnou práci je málo odměněn, to není spravedlivé. Lidi dělají chyby, protože lidi existují jenom na povrchu, a v tom je jádro lidských problémů, je to tak snadné podlehnout hříšným závislostem a dostat se tak do začarovaného ohnivého kruhu hříšných závislostí.
Ze všech lidí na světě se díky povrchnosti stala jenom bláznivá letadla, a ten kdo zde není povrchním kariéristou, ten se zde stal GVKB letištěm, pro tato bláznivá pyšná a lakomá letadla. Pracujete pomalu a tak dostanete výpověď, to je moderní doba, ve které musíte v zaměstnání lítat od jedné práce k jiné práci, a nemůžete být dlouho na nějakém letišti, promiňte já na vás nemám čas, já musím letět, udělat práci která mě stojí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře