neděle 3. dubna 2016

Optimalizuje digitalizace civilizaci?

Význam digitalizace lidi dosud nepochopili do hloubky, digitalizace je teprve semenem které zakořenilo a pomalu roste, zatím digitalizace lidem pomáhá velmi málo ale s příchodem internetu se vše začíná rychle měnit. Podívejme se z blízka na to co je to digitalizace?
Digitalizace je převedení informací a programů na 0 a 1, veškerá digitální technika pracuje jenom s 0 a 1, abychom nemuseli být všichni jenom programátoři, tak zde je hezké jednoduché grafické rozhraní u; databází, programů, operačních systémů, atd. co je to program?
Program jsou programově utříděné informace, tak aby se vědělo, co se má dělat a tak se to i udělalo, bohužel často se to utřídění informací programátorům nepovede, lidi dělají chyby takový je život. 
Jednou jsem seděl v čekárně u psychiatra (rok 1993) a začal si povídat s cizím člověkem, co taky seděl v čekárně u psychiatra, on si mě stěžoval na to, že jeho veliký podnik je na pokraji jistého bankrotu a že už neví jak dál? Když jsem mu říkal že ekonomika je o optimální kontrole, která dokáže preventivně eliminovat chyby, tak na mě koukal jako tele na nová vrata.
Podívejme se na jednoduchý příklad, firma zaměstná mladého vysokoškoláka bez praxe, a ten zaměstnanec podepíše nevýhodnou dlouhodobou smlouvu, a tím firmě způsobí ekonomické problémy. Nebo firma nekontroluje počítače zaměstnanců, a zaměstnanci v pracovní době chodí na sociální sítě, nebo hrají hry na počítači, je to jako šachová hra, pokud je na počátku hry chyba, bývá už obtížné hru vyhrát, jde o to mít informace a nechybovat.
S psychiatrem (žena ve věku 30 let blondýnka) jsem se pohádal, a řekl mu že by měl jít dělat něco jiného, lidi nejsou hloupé slepice v klecích, se kterými si může psychiatr bez dlouhé praxe, dělat co jej napadne a co četl na vysoké škole v knihách, od té doby jsem už nikdy u hloupého psychiatra nebyl.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře