čtvrtek 31. března 2016

Ve jménu robotismu

Něco se v EU děje, všude jsou kontejnery a ty kontejnery jsou profesionálně hlídané, ti co je hlídají, nevědí co je uvnitř, nejvíce kontejnerů je tam kde je zaměstnáno mnoho lidí na vesnici spatříte tak akorát jeden nebo dva kontejnery. Novináři zjistili, že ty kontejnery pocházejí z Číny, na tom by nebylo zase nic tak zvláštního, většina zboží se do EU dováží z Číny, ale proč jsou ty kontejnery hlídané a nedojde k jejich otevření? Ležím v posteli, a zdá se mně hezký sen, a najednou zvoní telefon, a automat s umělou inteligencí mě říká, že nemusím ráno chodit do zaměstnání, a že už brzo se dozvím více informací.
Za chvíli mě volá kamarád ze zaměstnání, a říká mě, že on taky nemusí zítra do zaměstnání, jdu k oknu a dívám se ven, najednou spatřím, jak se tajemné kontejnery začínají otevírat, a z kontejnerů vystupují roboti, jako by to byli vojáci. Okamžitě zapínám televizi a internet, moje tušení je brzo mediálně potvrzené, končí období, ve kterém lidi pracovali za mzdu, a začíná období, ve kterém budou místo lidí v EU pracovat roboti. Najednou mě u dveří zvoní soused, usedáme k televizi a popíjíme pivo z ledničky. Najednou u dveří zazvoní robot a říká, tento byt se ve jménu robotismu zabavuje, pokud byt okamžitě dobrovolně neopustíte, budu muset použít vůči vám násilí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře