neděle 27. března 2016

Proč peníze sviním nesmrdí?

Statisticky je všude 99% otázek nezajímavých a jenom 1% otázek je zde zajímavých, není to ale jenom problém této zaostalé chudé banánové republiky, je to globální problém, protože globálně na internetu je 99% otázek nezajímavých a jenom 1% otázek je zde zajímavých, někde je asi chyba v Matrixu, lidi jsou Matrixem chybně naprogramovaní a tak pokládají na internetu jenom nezajímavé otázky a ptají se na nezajímavé problémy.
Měl jsem tři manželky a 99% jejich otázek bylo nezajímavých, moje třetí manželka mě zatelefonovala, že je na návštěvě u svojí maminky a že je jí velmi zle, okamžitě jsem za ní přijel, podíval se na ní a řekl jí, že má zánět slepého střeva (apendicitida) když přijela sanitka a já jsem doktorovi říkal jaký má problém moje manželka, tak on se mnou nesouhlasil, jenže se v nemocnici ukázalo to, že mám jako vždy svatou pravdu!
Pokud selhávají profesionálové s vysokým vzděláním, na koho se je možné zde ještě spolehnout? Když čtu diplomové práce, tak si říkám, proboha jak může takový pyšný hlupák, chtít vysokoškolský diplom? Můj otec byl profesor a já jej často navštěvoval ve škole, otec zde často říkal, je to tady na vysoké škole, jako ve vykáceném lese, samý hloupý pařez, musíme zde bohužel pracovat s tím, co máme! Proč peníze sviním nesmrdí?
Podívejme se statisticky na to, kdo je zde nejvíce úspěšný, nejvíce zde jsou úspěšné svině a je jedno jestli se jedná o; politiku, sekty, náboženství, filosofie, ekonomiku, vědu, techniku, podnikání, obchod, bankovnictví, dopravu, zdravotnictví, školství, atd. Nemohu si pomoct, pořád se vracím k tomu, že je v konzumním Matrixu někde veliká chyba, a že je třeba tu chybu opravit, tou chybou je kastovně a třídně pevně uzavřený politický a ekonomický systém, ve kterém se z pracujících lidí, stávají díky mocným a bohatým sviním, jenom slepice v klecovém odchovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ano, umělá inteligence zablokuje chybné komentáře